ایده کاور فیس بوک

جدیدترین و زیباترین ایده ها برای کاور فیس بوک

با آپدیت پروفایل های فیس بوک به Timeline اکثر کاربران به فکر تهیه یک کاور خوب و جذاب برای پروفایل خود هستند، ما اینجا بهترین ایده ها را به شما ارائه می دهیم

یبرای مثال به عکس کاور Mohammad L. Azzam نگاه کنید.
چه کسی می‌تواند چشم بر روی خلاقیت فوق‌العاده این کاور ببندد! این اولین و شاید جالب‌ترین کاوری بود که توانست نظر من را به خودش جلب کند. امروز که تایم لاین اکتیو شد جستجوی کوچکی انجام دادم و حاصل شد این مجموعه از خلاقانه‌ترین و بهترین کاورهای فیس بوک.
توضیح : عمده ایده‌هایی که مربوط به تایم لاین است ارتباطی میان عکس پروفایل ( عکس کوچکتر و اصلی اکنت فیس بوک ) و عکس کاور ( عکس بزرگ ) است. در عکسهایی که در ادامه می‌بینید این قضیه نقطه آغاز خلاقیت خواهد بود.
Andrew Grojean مسلما اولین کسی است که اسمش در لیست خلاقترین‌ها آورده می‌شود. او راهی پیدا کرده است که تایم لاین توی فیسبوکش فعال نشود هیچ وقت 🙂
Nirajan Bom Malla هم اکانت گوگل پلاسش را به درون فیس بوک آورده است. چه عذابی که مارک زاکربرگ از دست این کاربران نمی‌کشد!
کاور Scott Lamb یک حس خوب را برایش به ارمغان می‌آورد :
Richard Kårström در کاورش یک جور حس حرکت رو به جلو را نشان می‌دهد که با مفهوم تایم لاین در تطابق است :
 
نسبت عکس پروفایل به کاور Florim I. Qerimi هم همین حس را می‌دهد.
مثال دیگری از این قضیه را در کاور Emanuele Bartolomucci می‌بینیم. من اگر از این دست دوستانی بودم که در پروفایلم زیاد عکس از خودم عکس آپلود می‌کردم مسلما از این ایده استفاده می‌کردم!
Enk Shahbaz Mehdi در کاورش می‌گوید به این فکر می‌کند که آیا روزی کاربرانی پیدا می‌شوند که از کاورشان برای تبلیغ استفاده کنند
غافل از این که  Oliver Alexander قبل از آن این فکر را به مرحله عمل رسانده بود 🙂
استفاده از عکس عکس پروفایل ( عکس کوچک ) در یک جای متناسب با عکس کاور ( عکس بزرگ ) بعضی وقتها نتیجه خیلی بامزه‌ای می‌دهد. مثل کاور Aly Moffatt
این کاور تایم لاین هم که لحظه خورده شدن Nagaraj Vijayarangan عالی است. عالی 🙂 الان هم که عوض کرده است و یک تایم لاین با محوریت پک من گذاشته است باز هم بامزه شده است.
اجرای Niels Langeveld را هم خیلی دوست داشتم. یک نمونه خوب دیگر از تنظیم عکس کاور و پروفایل.
یا مثلا Delphin Hauchard که پروفایلش دقیقا در عکس کاورش adjust شده است.
Oliver Elsner هم با عکسش کاورش به خوبی هنر عکاسی و طراحی خودش را نشان داده است.
وقتی می‌گویند تایم لاین فیسبوک پر شده است از عکسهایی که یک کله گنده گذاشتند توی کاور و از ذوق و قریحه خودشان هم بسیار کیفور شده‌اند !! انقدر این کار کلیشه‌ای است که برایم جای تعجب است چرا Jeremy Bronson که انقدر خلاق بوده است که ایده سقوط را به این خوبی اجرا کند چرا از این کلیشه استفاده کرده است.
به نسبت از این قضیه در کاور Kay Int Veen بهتر استفاده شده است. یک جورهایی به نظرم حس ترس از ربرو شدن با تایم لاین فیس بوک که در میان بسیاری وجود دارد در این کاور نشان داده شده است.
ایده تماس انگشتها (finger touching ) یکی از ایده‌های خوبی است که نمونه‌های جذابش را در کاورهای فیسبوک می‌بینیم. برای مثال کاور Giuseppe Draicchio که نشانی از کاراکتر محبوب ئی تی دارد.
اما Menteş Nihat Baran پا را یک قدم فراتر گذاشته و از طریق کاور فیس بوکش ارتباط با خدا را تجربه کرده است!
قبل از پایان باز گردیم به اول پست. تایم لاین راهی است که شخصیت شما را نشان می‌دهد. برای مثال شخصیت بازیگوش Fabio Maravilla به خوبی در کاورش مشخص است.
به عنوان حسن ختام طرح فوق‌العاده Antonio Fadda را تقدیم شما می‌کنم. طرحی که به خوبی ترسی که بسیاری از سیاستهای جدید فیس بوک دارند را نشان می‌دهد. آیا فیس بوک به اندازه کافی به حفظ حریم خصوصی آنها احترام می‌گذارد؟

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.