ایراد شورای نگهبان در خصوص ماده ۴۹ لایحه حمایت از خانواده رفع شد

موسی غضنفر آبادی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر با اشاره به نشست عصر امروز کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: در این نشست لایحه موافقتنامه همکاری قضایی ایران و الجزایر که پیش از این از سوی شورای نگهبان اعاده شده بود در کمیسیون تصویب و به صحن علنی فرستاده شد و قرار است  پس از تصویب در صحن علنی٬ به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارسال شود.

نماینده بم در خانه ملت، با بیان اینکه شورای نگهبان همچنین به دو بند از لایحه حمایت از خانواده ایراداتی وارد کرده بود، گفت: ایرادات وارد شده از سوی شورای نگهبان در خصوص ماده ۴۹ تصویب و ماده ۳۰ نیز توسط کمیته ای در کمیسیون قضایی بررسی خواهد شد.

 

غضنفر آبادی همچنین از حضور آیت الله رضوانی و غلامحسین امیری از اعضای شورای نگهبان در نشست امروز کمیسیون قضایی خبرداد و گفت: در این جلسه سید علی موسوی به عنوان نماینده کمیسیون قضایی در کمیسیون اصل نود انتخاب شد.


عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با اشاره به اینکه در نشست امروز طرح تعیین تکلیف فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان خارجی نیز مورد بررسی قرار گرفت ، گفت: مقرر شد دولت در رابطه با منابع مالی این طرح اظهارنظر کند و نظر خود را به این کمیسیون ارائه دهد.

  
 


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.