ایرانسلی‌ها میتوانند بدون مراجعه به پایگاه اینترنتی از خدمات همراه ۲۴ استفاده کنند

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

امکان استفاده ازخدمات سامانه همراه۲۴ بدون نیاز به مراجعه به پایگاه اینترنتی و فقط باشماره گیری کد #۷۲۴* برای تمامی مشترکین سیم‌کارت‌های ایرانسل فراهم شد.
 
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) از روابط عمومی شرکت پرداخت الکترونیک سامان، از این پس مشترکین سیم‌کارت‌های ایرانسل برای ثبت نام و استفاده از خدمات سامانه همراه ۲۴ تنها کافی است کد دستوری #۷۲۴* را شماره گیری کرده و بلافاصله وارد منوی کاربری شوند.
این گزارش می‌افزاید تا پیش از این، مشترکین سیم‌کارت‌های ایرانسل جهت ثبت نام و استفاده از خدماتی نظیر ثبت کارت بانکی، می‌بایست از طریق مراجعه  به پایگاه اینترنتی این سامانه اقدام می‌کردند که بنا به درخواست‌های مکرر کاربران و با توسعه و ارتقا صورت گرفته در مدل کاربری، از این پس تمامی خدمات این سامانه  صرفا با شماره گیری کد #۷۲۴* بر روی تلفن همراه قابل دریافت خواهد بود.
گفتنی است سامانه همراه ۲۴ اولین و تنها دارنده مجوز بانک مرکزی ج.ا.ا جهت ارائه خدمات پرداخت از طریق تلفن همراه در کشور می‌باشد که تمامی مشترکین اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و تالیا تنها با شماره گیری کد #۷۲۴* از طریق تلفن همراه خود قادر به استفاده از خدمات آن نظیر اعلام موجودی کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب، خرید اتوشارژ، پرداخت قبوض و کمک به موسسات خیریه می باشند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.