ایرانسل ایزوی “ارزش برند” و “نشان بین‌المللی اعتماد مشتریان” دریافت کرد

۰۵ تیرماه ۱۳،

در ششمین اجلاس مدیران و روسای شرکت‌های بزرگ تولیدی و خدماتی نمونه سراسر کشور-آیتک-، ایرانسل موفق به کسب گواهینامه بین‌المللی ارزش برند، ایزو ۱۰۶۶۸، نشان برند محبوب مشتریان و نشان بین‌المللی اعتماد مشتریان در حوزه ارتباطات گردید.
 
به گزارش روابط عمومی ایرانسل،  گواهینامه بین‌المللی ارزش برند، نشان بین المللی اعتماد مشتریان در حوزه ارتباطات (TBA) و نشان برند محبوب مشتریان (PCB) بر اساس ارزیابی‌های و نظرسنجی‌های چندین ماهه دبیرخانه ششمین اجلاس مدیران و روسای شرکت‌های بزرگ تولیدی و خدماتی نمونه کشور به ایرانسل اهدا شد.
 
ششمین اجلاس مدیران و روسای شرکت‌های بزرگ تولیدی و خدماتی نمونه کشور،شامگاه پنجم تیرماه با حضور جمشید پژویان -رییس شورای رقابت و هادی غنیمی فرد -رییس شبکه سراسری خانه‌های صنعت و معدن کشور و بیش از یک هزار و ۴۰۰ نفر از روسا و مدیران شرکت‌های بزرگ تولیدی و خدماتی نمونه سراسر کشور در سالن همایش‌های بین المللی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
 
گفتنی است؛ پیش از این نیز سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور،  با ارزیابی براساس هفت معیار مدیریت و رهبری، منابع انسانی، نتایج کلیدی عملکرد، فرایندهای سازمانی، نتایج مشتری، نتایج جامعه و منابع و مشارکت، عنوان برترین اپراتور تلفن همراه کشور را به ایرانسل اعطا کرده بود.
 

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.