ایران با دومین برد پرامتیاز در انتظار لبنان

۱۹ام بهمن ،

تیم ملی بسکتبال ایران در دومین روز مسابقات بسکتبال غرب اسیا برد پرامتیاز دیگری به دست اورده و به انتظار نتیجه بازی لبنان نشست.

   به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم ملی بسکتبال ایران با تغییر برنامه بازیهای روز دوم، از ساعت ۱۵ مقابل عراق به میدان رفت.
 در این بازی حامد آفاق در ترکیب اولیه تیم قرار گرفته و مهدی کامرانی، صمد نیکخواه بهرامی، اوشین ساهاکیان و اصغر کاردوست دیگر بازیکنان آغاز کننده ایران در بازی بودند. ایران بعد از دو امتیازی صمد برای دو دقیقه هیچ امتیازی به دست نیاورد و عراقی ها با چند حمله ۸ بر ۲ جلو افتادند. این نتیجه بعد از پنج دقیقه جبران شده و تا چند دقیقه نتیجه مساوی پیش رفت اما بعد از پرتاب سه امتیازی صمد نیکخواه و تا پایان کوارتر اول عراقی ها روی امتیاز ۱۵ متوقف ماندند و با امتیازات پیاپی بازیکنان ایران کوارتر اول ۳۱ بر ۱۵ تمام شد.
** فرصت دوباره به جوانترها
با گذشت چند دقیقه از کوارتر دوم و تثبیت برتری ایران بار دیگر بازیکنان جوانتر با آمدن صالح فروتن به زمین به ترتیب فرصت بازی پیدا کردند.صالح که از بازیهای جوانان به بعد شرایط ایده آلی نداشت در این بازیها وضعیت بهتری پیدا کرده و فرصت بسیار خوبی هم برای بازی از بچیروویچ گرفت.
فروتن در این دیدار ۲۰ دقیقه بازی کرده و ۱۰ امتیاز به علاوه شش ریباند به دست آورد. بازیکنان ایران در پایان نیمه اول ۵۵ بر ۳۲ برنده به رختکن رفتند و در نیمه دوم با حفظ اختلاف حدودا ۲۵ امتیازی بازی با آرامش پیش رفت. در دو دقیقه آخر هم اختلاف دو تیم از مرز ۳۰ امتیاز قبل و بازی با نتیجه ۹۴ بر ۶۱ به پایان رسید. حامد سهراب نژاد با ۱۳ امتیاز و هفت ریباند تاثیرگذارترین بازیکن ایران در زمین بود و صمد نیکخواه با ۱۵ امتیاز و پنج ریباند بیشترین امتیاز را به دست آورد. حامد آفاق هم ۱۰ امتیاز و هفت پاس گل در این بازی داشت. محمد صالح با ۱۷ امتیاز بهترین بازیکن عراقی ها در این بازی بود.
گفتنی است دیدار تیم های اردن و لبنان هم در حال برگزاری است.


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.