ایران به نیمه نهایی صعود کرد

تیم ملی بسکتبال جوانان ایران با پیروزی برابر لبنان در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی آسیا به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

 به گزارش خبرنگارممتازنیوز، بسکتبالیستهای جوان ایرانی دقایقی پیش با نتیجه ۸۴ بر ۴۷ مقابل لبنان پیروز شده و حریف کره جنوبی در مرحله نیمه نهایی شدند.
ایران در این بازی هر چهار کوارتر را با نتایج ۱۸ بر ۱۱، ۱۶ بر ۱۵، ۳۱ بر۸ و ۱۹ بر ۱۳ برد و وحید دلیرزهان با ۲۲ امتیاز، ۵ پاس منجر به گل و چهارریباند بهترین بازیکن این دیدار بود.بهنام یخچالی با ۱۷ امتیاز و هفتریباند ، محمد یوسف وند و صالح فروتن هر کدام با ۱۰ امتیاز پس ازدلیرزهان بهترینهای ایران بودند.در دیگر بازیهای مرحله یک چهارم نهایی تیم کره ۹۰ بر ۷۷ فیلیپین را برد و رو در روی ایران در مرحله نیمه نهایی قرار گرفت. تیمهای چین و ژاپن نیزمقابل عربستان و چین تایپه پیروز شدند و به این ترتیب این دو تیم نیزتکلیف دیگر تیم فینالیست بازیها را در مرحله نیمه نهایی مشخص می کنند.
اولین شکست مهرام در جام ویلیام جونزتیم بسکتبال مهرام نماینده ایران در جام ویلیام جونز نیز امروز مقابل فیلیپین قرار گرفته و در پایان با نتیجه ۷۷ بر ۷۵ بازی را واگذار کرد.
مهرامی ها فردا باید با تیم کره جنوبی دیدار کرده و روز یکشنبه نیز درآخرین دیدار جام ویلیام جونز با لبنان روبرو می شوند./ق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.