ایران صدرنشین گروهش شد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از واحد مرکزی خبر در تاریخ دوشنبه ۱۵آبان۹۱،

تیم ملی جوانان ایران با تساوی مقابل امارات صدرنشین گروه اول رقابتهای قهرمانی جوانان آسیا شد.

به گزارش تفسیری گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از پایگاه اینترنتی رسمی فدراسیون فوتبال، تیم ملی جوانان ایران از ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه امارات راس الخیمه به مصاف میزبان رقابتهای جوانان آسیا رفت.

بازی را دو تیم با محک زدن یکدیگر آغاز نمودند.اولین خطر را سردار آزمون در دقیقه ۷ بازی به وجود آورد که روی ارسال از جناح چپ دروازه امارات با ضربه سری که زد می توانست دروازه امارات را باز کند که توپ با فاصله کمی به اوت رفت.پس از آن بازی در اختیار تیم ملی جوانان قرار گرفت و حملات مستقیم در دستور کار بود و اماراتی ها دفاع و پرس را در دستور کار قرار دادند.

اماراتی ها سعی داشتند بازی را به کناره ها بکشند و از جناحین حمله نمایند. بازیکنان تیم ملی امارات روی زمین بسیار موفق نبودند و سعی نمودند که بازی هوایی را در دستور کارقرار دهند.

در دقیقه ۲۳ بازی و روی یکی از حملات تیم امارات از جناح چپ ایران و در پی دفع ناقص دروازه بان ایران، امارات می توانست به گل اول برسد و توپ در یک رفت و برگشت به مهاجم امارات رسید اما شوت او به مهاجم دیگر امارات برخورد نمود و به اوت رفت.

در دقیقه ۳۲ بازی علیرضا جهانبخش می توانست دروازه امارات را باز کند اما مدافع امارات توپ را به کرنر فرستاد.

در ۱۵ دقیقه پایانی نیمه اول بازی کاملا در اختیار تیم ملی جوانان ایران بود و اماراتی ها تنها دفاع می نمودند و چشم به ضدحمله های دوخته بودند.اماراتی ها پشت سر هم پشت محوطه جریمه شان روی بازیکنانشان خطا می نمودند و ضربات ایستگاهی تیم ملی یکی پس از دیگری از دست می رفت. البته در دقیقه ۴۳ بازی در پی نفوذ مهاجم اماراتی و شوت او از جناح راست دروازه ایران به فاصله یک متری به خارج رفت.

در نهایت نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.در این نیمه سردار آزمون در دقیقه ۳۵ کارت زرد دریافت نمود.نیمه دوم با برتری ایران آغاز شد و این جوانان ایرانی بودند که نبض بازی را در اختیار گرفتند و از زمین و هوا روی دروازه تیم ملی امارات حمله می نمودند.

در این نیمه سردار آزمون دو موقعیت صددرصد گل را از دست داد.اماراتی ها هم در نیمه دوم مرتب روی بازیکنان ایران خطا می نمودند و ضربات ایستگاهی بسیاری نصیب تیم ملی ایران شد.

در نهایت و در دقیقه ۶۹ بازی روی یک ارسال علیرضا جهانبخش گل ایران را به ثمر رساند.

بازی با برتری ایران دنبال می شد که در دقیقه ۸۳ بازی روی یک ضدحمله و ارسال از جناح چپ دروازه ایران، بازیکن شماره ۲۰ امارات با ضربه سر گل تساوی امارات را به ثمر رساند.

پس از این گل حملات ایران روی دروازه امارات بیشتر شد اما اماراتی ها به دفاع مطلق رو آوردند و نشان می دادند که به تساوی راضی می باشند.

بازی در نهایت با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید تا با توجه به نتیجه بازی ژاپن و کویت که با نتیجه یک بر صفر به سود ژاپن به پایان رسید ایران با ۴ امتیاز در صدر گروه بایستد و ژاپن با سه امتیاز دوم و امارات با دو امتیازدر رده سوم قرار گیرد.در نیمه دوم این بازی حسین فاضلی و فرشید اسماعیلی به زمین آمدند و بهنام برزای کارت زرد دریافت نمود.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.