ایران هراسی صهیونیست‌ها با پروژه ‘ اس ال ۲۰۱۲ ‘ در المپیک/ آیا موساد موفق خواهد شد

‘موساد’ با همکاری سرویس های جاسوسی غرب برای اخلال و انحراف شبکه‌های اجتماعی بین المللی علل خصوص اروپایی مدعی شده اند که برای سوء قصد به جان ورزشکاران المپیکی اسرائیلی برنامه ریزی شده است و با این حربه به دنبال ان هستند که چهره بین المللی خود را در بین طیف های مختلف کشورهای اروپایی سفید جلوه دهند.

به گزارش گروه وبگردیممتازنیوز، برخی از تحلیلگران سیاسی- امنیتی در روزهای گذشته به این نتیجه رسیده بودند که لابی صهیونیستی برای توجیح حمله نظامی به ایران، اقداماتی را برای ناامنی در برگزاری المپیک لندن که قرار است ۲۷ جولای ۲۰۱۲آغاز شود، برنامه ریزی کرده است و این تحلیل کارشناسان باعث شد که افکار عمومی غربی هرگونه اخلالی راکه در روند برگزاری المپیک احتمالا صورت گیرد را از سوی عوامل سرویس های جاسوسی اسرائیل ” موساد” قلم داد کنند.

در همین راستا “موساد” با همکاری سرویس های جاسوسی غرب برای اخلال و انحراف شبکه‌های اجتماعی بین المللی علل خصوص اروپایی مدعی شده اند که برای سوء قصد به جان ورزشکاران المپیکی اسرائیلی برنامه ریزی شده است و با این حربه به دنبال ان هستند که چهره بین المللی خود را در بین طیف های مختلف کشورهای اروپایی سفید جلوه دهند.

گفتنی است درادامه عملیات روانی لابی صهیونیستی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی پس از جریان انفجار اتوبوس حامل گردشگران اسرائیلی در نزدیکی فرودگاه شهر بورگاس در بلغارستان که منجر به کشته‌شدن ۵ گردشگر اسرائیلی شد، هنوز منابع امنیتی دولت بلغارستان برای بررسی وقوع این اتفاق وارد عمل نشده و گزارشی رسمی از دستگاه های امنیتی این کشورصادر نشده است عوامل رژیم جعلی اسرائیل با استفاده از پتانسیل رسانه ای متهم اصلی این اتفاق را در افکار عمومی ایران معرفی کردند.

با تحرکات اخیر سرویس های جاسوسی لابی صهیونیستی می‌توان نتیجه گرفت که عوامل این رژیم تروریستی با سوء استفاده از تکرار تراژدی المپیک مونیخ به دنبال آن هستند تا هر گونه اخلال احتمالی را در افکار عمومی پیش از شروع رسمی المپیک ۲۰۱۲ لندن متوجه ایران و مخصوصا مسلمان جلوه دهند.

اما مستقل از خطری که به ظن مقام‌های اسرائیلی جان ورزشکاران این کشور را تهدید می‌کند، هم اکنون لندن شاهد شدیدترین تدابیر امنیتی بعد از جنگ جهانی دوم است. زمینه‌ساز چنین تدابیر امنیتی، تلاش برای مقابله با هر گونه امکان حمله تروریستی حین برگزاری مسابقات المپیک در لندن است و جوسازی های اخیر صهیونیست ها فقط برای متشنج کردن فضا و مبرا ساختن عوامل خود در برهم خوردن امنیت المپیک صورت می گیرد.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.