اینترنت طبقاتی رسید / دسترسی بدون فیلتر برای فعالان گردشگری

با تصویب طرح سیم‌کارت گردشگری؛ اینترنت بدون فیلتر برای آژانس‌های مسافرتی، هتل‌ها، راهنمایان گردشگری و توریست‌ها در راه است.

اینترنت طبقاتی رسید / دسترسی بدون فیلتر برای فعالان گردشگری

به گزارش ممتاز نیوز، طرح سیم کارت گردشگری در کارگروه رفع مصادیق مجرمانه دادستانی کل کشور تصویب شده است. جلسه‌ای هم بین وزارتخانه‌های میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی ، ارتباطات و دادستانی و نیروی انتظامی درباره نحوه اجرای آن با توجه به اولویت‌ها برگزار شده است.

«علی‌اصغر شالبافیان» معاون وزیر گردشگری در گفتگویی اعلام کرده این طرح با تأکیدهای وزیر گردشگری یعنی «عزت‌الله ضرغامی» پیگیری شده است: «ما درخواست کرده بودیم فعالان گردشگری در اولویت این طرح قرار بگیرند، در نتیجه قرار شد فهرست دفاتر خدمات مسافرتی را ارائه کنیم تا این امکان برای آن‌ها فراهم شود. آژانس‌های مورد تایید که پروانه بهره‌برداری از وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دارند، به منظور بهره‌برداری از این طرح معرفی شده‌اند.»

او اعلام کرد دفاتر خدمات مسافرتی، هتل‌ها، راهنمایان گردشگری و گردشگران خارجی باید بتوانند سیم کارت گردشگری استفاده کنند.

شالبافیان همچنین اعلام کرد در مرحله دیگری از این مصوبه، ‌امکان بهره‌برداری گردشگران خارجی از این سیم‌کارت‌ها وجود دارد و با آن موافقت شده است. این موضوع در حالی رخ می‌دهد که گردشگران در صورت امکان برقراری رومینگ سیم‌کارت خود با یکی از اپراتورهای داخل کشور می‌توانند به اینترنت بدون فیلتر دست پیدا کنند.

انتهای پیام/


پلاس
دیجیتال

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.