اینستاگرام برای کسب‌وکارها

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

آمنه رضا 
امروز اینستاگرام به ابزاری محبوب برای برندها و کسب‌وکارها تبدیل شده است، اپلیکیشن تحت‌موبایلی که رشد بیشتری نسبت به فیس‌بوک و توییتر دارد و مکانی عالی برای برندها و کسب‌وکارهاست تا تبلیغات خود را در قاب عکس و ویدیو به اشتراک بگذارند.  کسب‌وکارهای بسیاری تاکنون در اینستاگرام حضور دارند، از شرکت‌ها و برندهای خارجی گرفته تا سازمان‌ها و شرکت‌های ایرانی؛ به‌عنوان مثال شهرداری تهران، شرکت ایرانسل، پارس‌آنلاین و بسیاری دیگر در اینستاگرام حضور دارند.  
اینستاگرام، اپلیکیشن تحت‌موبایلی است که به شما امکان انتشار یافتن عکس و ویدیو را از طریق موبایل می‌دهد، اپلیکیشنی که در نسخه تازه امکان پیام خصوصی و گروهی را نیز فعال کرده است. به عبارتی کسب‌وکارها می‌توانند محتوای خود را به صورت گروهی- خصوصی برای کاربران موردعلاقه‌ خود ارسال کنند. کیوین سیستورم، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران اینستاگرام در مراسم رونمایی از نسخه تازه اینستاگرام اعلام کرد؛ اینستاگرام قابلیت ارسال پیام خصوصی (Direct Message) و گروهی را برای دوستان (نه دنبال‌کنندگان) اضافه کرده است.  شما در پیام خصوصی و گروهی می‌توانید عکس و ویدیوهای خود را برای دوستانتان (نه دنبال‌کنندگان خود) به‌طور خصوصی ارسال کنید. هنگامی که اینستاگرام خود را آپدیت کردید، در گوشه بالا سمت‌ راست آیکون آن می‌توانید پیغام‌های خصوصی دریافت‌شده را ملاحظه کنید. همچنین گزینه مستقیم برای ارسال پیغام خصوصی وجود دارد. 
برای ارسال پیام گروهی شما باید اسامی کسانی که با آنها دوست میباشید را اضافه کنید. یعنی کسانی که هم شما آنها را دنبال می‌کنید و هم آنها شما را دنبال می‌کنند و ارتباط‌تان دوطرفه است. برای ارتباط یک‌طرفه یعنی دنبال‌کنندگان‌تان تنها این امکان فراهم نیست. 
سیستورم می‌گوید؛ نیمی از کاربران اینستاگرام، روزانه از آن استفاده می‌کنند و در سال‌های قبل به شدت رشد داشته‌ایم.  ما در ۳‌سال قبل بیش از ۱۵۰‌میلیون کاربر جذب کرده‌ایم که تنها ۸۰‌میلیون از آن در‌سال ۲۰۲۴ بوده است. اینستاگرام ۵ برای آی‌او‌اس، اندروید و نسخه آزمایشی آن برای ویندوز فون در پایگاه اینترنتی instagram. com در دسترس است. البته نکته اساسی که وجود دارد این‌که در اینستاگرام حاشیه مهم‌تر از متن است، یعنی حاشیه‌های کسب‌وکار برای کاربران آن جذاب‌تر است. به‌عنوان مثال اگر شما از ساختمان، وسایل و کارکنان خود عکس بگذارید، جذابیت بیشتری برای اینستاگرامی‌ها دارد تا این‌که بخواهید به‌طور مستقیم تبلیغ کنید!
 
 

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.