اینفینیتی یک مدل لوکس کوچک می‌سازد

۱۲ تیرماه ۱۳،

اینفینیتی یک مدل لوکس کوچک می‌سازد

Bookmark and Share

اینفینیتی در نمایشگاه فرانفکورت یک کانسپت کوچک لوکس رونمایی خواهد کرد که الگویی برای ساخت مدلی در این کارخانه با هدف جلب مشتریان جوان است. 

نام این کانسپت کیو۳۰ است و مدلی که براساس آن با همین نام ساخته می‌شود کوچکترین و ارزان‌ترین مدل اینفینیتی خواهد بود. در حال حاضر ارزانترین مدل اینفینیتی سدان کیو ۵۰ است که به زودی به بازار عرضه خواهد شد. 

اینفینیتی به جز یک طرح کامپیوتری، جزییات بسیاری دربارهٔ این ماشین منتشر نکرده است اما به احتمال بسیار این خودرو برای ماشین‌های لوکس کوچکی که به تازگی توسط خودروسازان آلمانی به بازار عرضه شده است، رقیبی تازه خواهد بود. 

ب ام و، مرسدس بنز و آئودی با هدف افزایش فروش و برای پاسخگویی به تقاضای بازار و دولت‌ها برای ماشین‌هایی با مصرف سوخت کمتر، مدل‌های کوچکی به بازار عرضه کرده‌اند.  

محصول تازه اینفینیتی نتیجه استراتژی تازه یوهان دی نیسچن، مدیر تازه این کارخانه است که از سال قبل هدایت این مارک ژاپنی را برعهده گرفت. او قصد دارد مدل‌های تازهی در بخش‌های کوچکتر و بزرگ‌تر از محصولات فعلی این کارخانه به بازار عرضه کند. 

آقای نیسچن، در اطلاعیه‌ای که از طرف اینیفینیتی صادر شده گفته است «کانسپت کیو۳۰ سرآغاز مدل‌های تازه‌ براساس استراتژی رشد تهاجمی ما در بازار برای جلب مشتریان مدرنی که دل جوانی دارند و خودروهای لوکس می‌خواهند.»

اینفینیتی که بخشی از گروه خودروسازی نیسان است، در ماه‌های اخیر مدل‌های خود را متحول کرده است. 

دی نیسچن اخیراً عرضه سدان لوکس الکتریکی این کارخانه را که سال‌ها است برای آن برنامه‌ریزی شده است، به تعویق انداخت. به نقل از او سدان ال‌ائی تا زمانی که نسل تازه باتری‌هایی که به طور بی‌سیم می‌توان آن‌ها را شارژ کرد به بازار عرضه نخواهد شد. 

او همچنین گفته می‌خواهد مدلی بزرگ‌تر از سری ام این کارخانه، که اکنون لوکس‌ترین مدل است، به بازار عرضه کند. اینفینیتی همچنین در حال تغییر روش نامگذاری مدل‌های خود است. 

براساس روش نامگذاری تازه خودروهای سواری با پیشوند کیو و خودروهای شاسی بلند با پیشوند کیو اکس نامیده می‌شوند. اولین تغییر نام نسل تازه مدل جی‌۳۷ این کارخانه بود که اکنون با نام کیو۵۰ فروخته می‌شود. 

اگر چه اینفینیتی اعلام کرده تا چند ماه آینده همزمان خودروهایی با نام جی هم تولید می‌کند که با امکانات کمتر و کمی ارزان‌تر از مدل‌های مشابهی است که نام کیو۵۰ ساخته می‌شود. 

اینفینیتی یک مدل لوکس کوچک می‌سازد

برچسب ها : نمایشگاه فرانفکورت ۲۰۲۴ | اینفینیتی کیو۳۰ | اینفینیتی کیو۵۰ | تاریخ : ۲۰۲۴/۰۸/۰۹
  • استفاده از مطالب و تصاویر این پایگاه اینترنتی تنها با ذکر منبع و لینک به “سایت خودرو” مجاز است


www.khodroreview.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.