اینگونه پیامک های تبلیغاتی را قطع کنید

ممتازنیوز :روابط عمومی شرکت مخابرات ایران ضمن اعلام روش قطع پیامکهای تبلیغاتی با اشاره بر جنبه اطلاع‌رسانی این پیامک‌ها به مشترکین توصیه کرد این پیامک‌ها تبلیغاتی را قطع نکنند.

— – — – — – — – — – — – — – — – — – — – — – — – — – —
خبرگزاری ایسنا: روابط عمومی شرکت مخابرات ایران ضمن اعلام روش قطع پیامکهای تبلیغاتی با اشاره بر جنبه اطلاع‌رسانی این پیامک‌ها به مشترکین توصیه کرد این پیامک‌ها تبلیغاتی را قطع نکنند.

مدیر کل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران اعلام کرد: مشترکین برای قطع پیامکهای تبلیغاتی می توانند از تلفن‌های ثابت به شماره ۰۹۱۲۹۹۹۰ و از تلفن‌های همراه با شماره ۹۹۹۰ تماس گرفته و پس از اتصال به اپراتور شماره تلفن خود را برای قطع پیامکهای تبلیغاتی به اپراتور بدهند.

به این طریق پیامکی دریافت خواهند کرد که طبق دستورالعمل مندرج در آن می توانند نسبت به قطع پیامکهای تبلیغاتی شان اقدام کنند.

زارعیان تأکید کرد : شماره‌های ۸۹۹۹ و ۵۰۰۵ و شماره‌های دیگر زمانی پاسخگوی نیاز مشترکین است که از این شماره‌هــا و یا دیگر شماره‌های شرکت مخابرات برای آنها پیامک ارسال شده باشد.

به این ترتیب مشترکین می توانند طبق دستورالعمل مندرج در این پیامکها شماره‌های مورد نظر را ارسال کنند تا پیامکهایشان قطع شود.

او با بیان این موضوع که پیامکهای تبلیغاتی نسبت به تعداد مشترکین بسیار کم و شاید بتوان گفت حتی از یک پیامک در روز هم کمتر است زیرا تعداد پیامکهای تبلیغاتی ۳۰ میلیون و تعداد مشترکین تلفن همراه ۵۰ میلیون است، اظهار کرد: توصیه می کنم مشترکین نسبت به قطع پیامکها اقدام نکنند زیرا این پیامها از طریق مؤسسات و ادارات مختلف ارسال می شود که به جز جنبه تبلیغاتی، جنبه اطلاع رسانی نیز دارد و حاوی اطلاعاتی از خدمات، امکانات و تسهیلات رفاهی و بانکی است.

وی درباره قطع آوای انتظار نیز گفت: آوای انتظار در یک محدوده زمانی یک ماهه برای افراد در نظر گرفته می شود. به این ترتیب تا وقتی که مدت زمان آن به اتمام نرسد امکان قطع آن وجود ندارد.

در اواخر ماه برای مشترکین پیامکی ارسال می شود که آیا مایل به ادامه این آوای انتظار هستید یا خیر . به این ترتیب در صورت عدم تمایل ، اگر هیچ اس ام اسی ارسال نشود این خدمات همراه اول نیز قطع می‌شود.

طبقه بندی: اخبار مهم   |   تعداد بازدید: ۴۸ نفر   |   تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۰ تیر
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , روش قطع پیامک های تبلیغاتی, قطع پیامک های تبلیغاتی, نیامدن پیامک های تبلیغاتی, پیامک های تبلیغاتی


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.