اینیستا:‌ می‌توانم با پپه دوست باشم

۲۳ آبان ،

هافبک آبی اناری‌ها بر این باور است که توپ طلای امسال جهان فقط برازنده مسی است.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، آندرس اینیستا در اظهار نظر قابل توجهی گفت که با پپه، مدافع رئال مادرید هیچ مشکلی ندارد و می‌تواند با او دوست شود.

اینیستا که پس از بازی رفت مقابل رئال مادرید جنگ لفظی را با پپه آغاز کرد، گفت: می‌توانم با پپه دوست شوم، چرا که نه؟ در یک مقطع وقتی با هم اختلاف داشتیم و او را دوست نداشتم، اما الان سببی برای ناراحتی نمی بینم.

هافبک بارسلونا درباره اختلاف لیونل مسی با داوید ویا گفت: آنچه که اتفاق افتاد در زمین به پایان رسید. چنین مسایلی در هر جایی اتفاق می افتد.

پیکاسوی فوتبال اسپانیا درباره لیونل مسی و شانس او برای کسب توپ طلای فوتبال جهان برای چهارمین سال متوالی گفت: مسی نفر اول فوتبال جهان است. بعد از او باید میان دیگر بازیکنان دست به انتخاب زد. این را فقط به خاطر تعداد گل‌های بسیار او نمی‌گویم، بلکه به سبب سبک بازی منحصر به فرد اوست. مسی تاثیر بسیار بسیاری در بارسلونا دارد. او بی‌نظیر است و به همین سبب است که رکوردها را روز به روز پشت سر می‌گذارد. همه مردم کاتالونیا خوشحال می باشند چرا که مسی حالا حالاها در نوکمپ خواهد درخشید.

اینیستا درباره کریستیانو رونالدو هم این گونه لب به سخن گشود: رونالدو یکی از شانس‌های اصلی کسب توپ طلا و هر جایزه فردی است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.