این دختر ۸ ماه به زور مورد تجاوز جنسی قرار گرفت + عکس

ن.م زنی ۲۶ ساله است که در اقدامی خونین مردی را که ۸ ماه به زور به او تجاوز میکرد به قتل رساند و سپس سرش را از تنش جدا کرده است. این زن مدت ۸ ماه توسط شوهر عمه اش مورد تجاوز جنسی قرار گرفت و این امر باعث یک بارداری ناخواسته شد.

این اتفاق زمانی رخ داد که شوهر این زن که یک کارگر فصلی است برای کار به یک شهر دیگر رفت و این زن در خانه تنها بود که شوهر عمه اش از دیوار خانه او بالا می رفت و به زور به او تجاوز میکرد. او در این مورد می گوید: زمانیکه شوهر عمم ( مرد متجاوزگر ) فهمید من باردار هستم تصاویر برهنه من را روی اینترنت قرار داد که این کار او باعث شد خبر بارداری من در نبود همسرم به گوش همه برسد.
www.parsnaz.ir - این دختر 8 ماه به زور مورد تجاوز جنسی قرار گرفت + عکس

وی در ادامه افزود: این مسئله باعث سرشکستگی و بد نامی من و خانواده ام شد و احساس میکردم در آینده فرزندانم به خاطر این مسئله مورد آزار و اذیت قرار خواهند گرفت ، تصمیم گرفتم اقدامی انجام دهدم که هم خود و هم فرزندانم را از این رسوایی بزرگ نجات دهد.اینبار او منتظر آن مرد شیطان صفت شد و زمانیکه او از دیوار پایین پرید با اسلحه ای که تهیه کرده بود دو بار به او شلیک کرد و زمانیکه فهمید او مرده است سرش را از تنش جدا کرد.

تا این لحظه ۳نظر ثبت شده
  1. علی:

    قران میگه به اندازه یک زره سوزن هر کجا تجاوز کاری دیدی بکشید
    چرا قانون حرف قران نگیره
    چرا انقدر سخت بگیره
    چرا زیر مجموعه دستگاه قضایی از افراد بسیجی نباشند مخصوصا کارگاهان اگاهی
    که من در شهرهای کوچک ندید….چرا دستگاه انتظام افراد بسجی و سپاه نمی زارند

  2. ساموراایی تنها:

    وحشتناکه

  3. عباسعلی:

    اینا همه دروغه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.