این دو گروه در فروش آپارتمان مصمم می باشند

۲۲ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

این روزها بدقولی بعضی از فروشنده‌ها در توافقی که بر سر قیمت فروش با خریدار انجام داده‌اند در بازار مسکن باعث شده تا بین بودجه خرید متقاضیان و قیمت نهایی، فاصله بیشتر شود.

دنیای اقتصاد: این روزها بدقولی بعضی از فروشنده‌ها در توافقی که بر سر قیمت فروش با خریدار انجام داده‌اند در بازار مسکن باعث شده تا بین بودجه خرید متقاضیان و قیمت نهایی، فاصله بیشتر شود.

 نوسان قیمت کلیه اقلام و کالاهای مورد نیاز روزمره طی چند ماه اخیر شرایطی را در بازار مسکن فراهم کرده است که هر لحظه خریداران آمادگی شنیدن گرانی دوباره از سوی فروشندگان را دارند.

طبق اظهارات چندین مشاور املاک در محله‌های مختلف تهران، بیش از یک ماه است که قیمت‌های پیشنهادی فروش واحدهای مسکونی از ثبات برخوردار نیستند و مدام، هرچند iبه میزان جزئی در حال افزایش است.

شواهد در بازار معاملات مسکن گویای این مساله است که اکنون تنها دو دسته فروشنده در بازار مسکن iبه طور قطعی تصمیم iبه فروش واحدشان را دارند: یکی مالکان پول لازم و دیگری فروشنده‌هایی که قیمت واحدشان را نسبت iبه پیش iبه‌اندازه‌ای بالاتر تعیین کرده‌اند تا در فاصله عرضه واحدشان iبه بازار تا وقت فروش با توجه iبه نوسان قیمت کالاهای مصرفی، آنها بر اساس برآوردهای شان دچار ضرر و زیان نشوند.

 اما عده‌ای از مالکان که واحد خود را iبه بازار فروش عرضه کرده‌اند، انتظار دارند تا آخرین فرصت از بازار سودجویی کنند و با این هدف‌، خریداران را iبه نوعی بازیچه تلقی می‌کنند؛ چراکه این دسته از فروشنده‌ها که بر سر قیمت فروش یک کلام می باشند و کمترین تخفیفی در نظر نمی‌گیرند در آخرین لحظات برای عقد نهایی قرارداد با حضورشان در بنگاه یا تماس تلفنی با بنگاهدار معامله را فسخ کرده‌اند و علت آن را گران شدن فلان کالا تا ساعتی پیش یا حداقل یک روز پیش از معامله ، عنوان می‌کنند!اقدام ناشایست این دسته از فروشنده‌ها که تعدادشان هم در بازار مسکن کم نیست باعث شده تا بعضی خریداران که مشتریان چنین واحدهایی می باشند با ضرر رو‌به‌رو شوند.


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.