این رازهای زندگی زناشویی پرفروش شده است

به گزارش خبرآنلاین، یاسین قاسمی نویسنده کتاب «رازهای جنسی و زناشویی» درباره این اثر می گوید: آموزش های جنسی که گاه آموزش درباره مسائل زناشویی و یا آموزش روابط جنسی نامیده می شوند برای جوانان، روندی از فراگیری و تحصیل مجموعه ای از اطلاعات و دانش لازم و ضروری است. این آموزه ها برای شکل دادن به طرز برخورد و روش رفتاری آنان و باورهایشان درباره موضوعات جنسی است. همچنین آنان را از هویت جنسیتی شان آگاه خواهد کرد و به آنها آموزش خواهد داد که روابط جنسی صحیح چیست و چه روابطی برای جنسیت آنان نادرست است. این آموزش ها همچنین توانایی و تجربه جوانان را پرورش خواهد داد که آنها با آگاهی درباره انتخاب نوع رفتارشان فکر کنند و احساس مطمئن و شایسته ای درباره کنش های رفتاریشان داشته باشند. این آموزه ها سلاحی خواهد بود تا آنها خود را در برابر سوء استفاده های جنسی، بردگی جنسی، بارداری ناخواسته و آلودگی به ویروس ایدز حفاظت کنند.»

بنابراین گزارش، کتاب رازهای جنسی و زناشویی از دو بخش مباحث عمومی و مباحث تخصصی تشکیل شده است.مباحث عمومی کتاب شامل «اهمیت سلامت جنسی از دیدگاه دین مبین اسلام، آموزش جنسی به کودکان و نوجوانان، مسائل جنسی دوران بلوغ، حقوق جنسی زوجین، سلامت جنسی، سلامت جنسی سالمندان، سلامت جنسی معلولان، انحرافات جنسی/ آزار جنسی و…» و مباحث تخصصی کتاب شامل «آموزش سلامت جنسی، مقاربت و مباحث داخلی، سلامت جنسی زنان، ایدز و بیماری های مقاربتی، دیدگاه روانپزشکی نسبت به مشکلات جنسی، مشکلات میل جنسی، روانشناسی روابط جنسی و…»

انتشارات رازنهان به عنوان ناشر کتاب معتقد است این کتاب همچنین حاوی تمرین ها، توصیه ها، جدولا ، ابزارها و تکنیک های مفید و موثر و با ارزشی است که می‌تواند شما و همسرتان را به مراتب نیرومندتر کرده و روابطتان را برای همیشه متحول سازد. اگر شما به روابط زناشویی خودتان اهمیت می دهید، خواندن رازهای جنسی و زناشویی را به شما پیشنهاد می کنیم.  رازهای جنسی و زناشویی به مسائل و ناگفته های روابط زناشویی می پردازد که دانستن آنها برای هر مرد و زنی لازم و ضروری است.

ساکنان تهران برای تهیه این کتاب یا محصول فرهنگی دلخواه خود (مجلات، لوح فشرده موسیقی، بازی، فیلم و…)، کافی است با شماره ۲۰- ۸۸۵۵۷۰۱۶ سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ «سام» تماس بگیرند و آن را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. باقی هموطنان نیز با پرداخت هزینه پستی می توانند این کتاب ها را تلفنی سفارش بدهند.

۶۰۶۰

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.