کرم و قرص سفید کننده پوست تیره که باعث سفید شدن پوست صورت سبزه میشود

آیا دوست دارید پوست سفید و روشن داشته باشید و به دنبال کرم یا قرص سفید کننده پوست هستید؟ کانسیلرها و کرم پودر پوست‌تان را چرب می‌کند و سبب می‌شود جوش بزنید؟

اگر با چنین مشکلاتی روبه‌رو میباشید و سعی بر تغییر رنگ پوست خود دارید بهتر است قبل از استفاده از انواع کرم‌ها، لیزرها و قرص ها با تمامی راه‌های موجود برای سفید کردن پوست آشنا شوید.

سفید کننده پوست

دارو یا قرص برای سفید کردن پوست

راه‌های موجود برای سفید کردن پوست تیره را می‌توان به ۲ دسته تقسیم کرد: ۱- با استفاده از دارو و کرم های موضعی، ۲- با استفاده از ابزارهای فیزیکی.

دارو سفید کننده پوست

از چند سال پیش کرم‌های مختلفی برای سفید کردن و روشن کردن پوست استفاده می‌شد. ازجمله ترکیبات ضدلک مانند ترکیبات هیدروکینون‌دار، ترکیبات حاوی ویتامین C، ترکیبات آربوتین و ترکیبات حاوی کوجیک اسید که هم در درمان لک‌ها و هم در شفاف‌سازی و شادابی پوست کاربرد دارند. البته این ترکیبات باید حداقل ۴ تا ۶ ماه مصرف شوند تا اثر درمانی آنها ظاهر شود و به درجاتی پوست را روشن کنند. دسته دیگری از این داروها ترکیبات ترتینوئین می باشند. این ترکیبات در ابتدا بیشتر به عنوان ضدجوش استفاده می‌شدند اما بعدها دیده شد استفاده طولانی‌مدت از آنها می‌تواند در درمان چروک‌ها، لک‌های پوستی و شفاف‌سازی پوست موثر باشد.

دسته سوم از داروهای موضعی ترکیبات استخراج شده از اسیدهای میوه می باشند. این ترکیبات لایه‌های سطحی پوست را برمی‌دارند و مصرف طولانی‌مدت آنها (حداقل ۴ ماه تا یک سال) به شفاف‌سازی و شادابی پوست کمک می‌کند. عمده داروهای روشن‌کننده پوست در این ۳ دسته طبقه‌بندی می‌شود. درمورد هیدروکینون تحقیقات بسیاری انجام شده است.

هیدروکینون ماده‌ای است که لک را کمرنگ و پوست را روشن می‌کند اما بعدها مشخص شد مصرف طولانی‌مدت آن خود می‌تواند سبب تیرگی پوست و ایجاد لک‌های تازه شود. بنابرین مصرف هیدروکینون باید حتما تحت نظر پزشک باشد تا اگر لک‌ها تیره‌تر شد یا روی آنها رنگ تازهی ایجاد شد مصرف آن قطع شود و از داروهای دیگر ضدلک استفاده شود.

بهترین کرم سفید کننده پوست تیره

کرم های سطحی بیشتر برای سفید کردن پوست‌ سبزه و تیره استفاده می‌شود و کرم های متوسط برای پوست‌های متوسط. این پیلینگ‌ها اگر صحیح و با احتیاط انجام شوند می‌توانند سبب شفافیت و شادابی پوست شوند. البته این کرم ها نیاز به تکرار دارند و اگر بعد از هربار پیلینگ به درستی از پوست مراقبت شود عارضه‌ای نخواهند داشت.

درصورتی که فرد برای مدت طولانی از داروهای ضدلک، داروهای لایه‌بردار، ترتینوئین‌دار و اسیدهای میوه استفاده کند و نتیجه  نگیرد می‌توان سراغ دسته دوم راه‌های روشن‌سازی پوست رفت.

یکی از این روش‌ها پیلینگ یا لایه‌برداری شیمیایی است. در این روش از بعضی اسیدهای میوه با غلظت بالاتری از کرم‌ها و پمادهای آماده استفاده می‌شود. اسیدهای میوه توسط پزشک روی پوست قرار داده می‌شود و بعد از مدتی شسته یا خنثی می‌شود. بر حسب نوع اسید میوه‌ای که استفاده می‌شود پیلینگ می‌تواند سطحی، متوسط یا عمیق باشد. پیلینگ‌های عمیق بیشتر روی پوست‌های روشن و سفیدتر استفاده می‌شود.

❗️تیره ترین لک صورت را با پیاز … – نی نی اینجا

وقتی به جای روشن شدن، می‌سوزید

روش‌های فیزیکی روشن‌سازی پوست ازجمله پیلینگ، میکرودرم و لیزرهای مختلف اگر به طریقه صحیح استفاده نشوند، می‌توانند نتیجه را عکس کند. برای مثال اگر بیمار بعد از انجام پیلینگ به خوبی از پوستش مراقبت نکند و پوسته‌های روی صورتش را بکند یا از ضدآفتاب استفاده نکند و داروهای ضدلک را به درستی به کار نبرد به طور حتم بعدها دچار تیرگی بیشتر شده و پوستش از قبل بدتر می‌شود. گاهی اوقات از بعضی بیماران می‌شنویم که می‌گویند لیزر نتیجه را بدتر می‌کند!

واقعیت این است که چنین چیزی ممکن است اتفاق بیفتد. این موضوع بستگی به پوست بیمار نیز دارد. فردی که پوست تیره دارد نباید بسیار از لیزر استفاده کند یا با احتیاط بسیار تحت اشعه لیزر قرار گیرد. حتی شاید لازم باشد قبل از انجام لیزر یک آمادگی چند هفته‌ای به بیمار داده شود و از داروهایی استفاده کرد که به  شفاف‌تر شدن پوست کمک می‌کنند. به این ترتیب می‌توان آثار سوء ناشی از لیزر را به حداقل رساند. هر کدام از این روش‌ها اگر با احتیاط و به درستی انجام نشود می‌تواند وضعیت را بدتر کند.

داروهای روشن‌کننده نیز ممکن است پوست را کمی تحریک و ملتهب سازند. بنابراین برحسب بیمار و پاسخ‌دهی‌ او به درمان می‌توان دفعات استفاده از مواد یا لیزر را تقسیم کرد.

کدام راه برای برنزه کردن کم‌خطرتر است؟

راه‌های مختلفی برای برنزه کردن پوست وجود دارد از جمله استفاده از نور آفتاب، سولاریوم، داروهای تیره‌کننده و کرم‌های اتوبرنز که هریک مزایا و معایب خاص خود را دارند. تماس طولانی‌مدت با آفتاب می‌تواند سبب سرطان‌های پوستی، تیرگی‌های نقطه‌ای روی پوست، کک و مک، لک‌های لنتیگو، پیری زودرس و افتادگی پوست شود.

سولاریوم و دستگاه‌هایی که UV تولید می‌کنند نیز مکانیسم‌شان مانند آفتاب است و در طولانی‌مدت سبب چروک، افتادگی، پیری، تیرگی پوست و ایجاد لکه‌هایی می‌شود که دیگر برطرف نمی‌شوند. کرم‌های اتوبرنز نیز می‌توانند برای مدت کوتاهی پوست را برنزه کنند. شاید عوارض این دسته کرم‌ها بسیار کمتر باشد اما خود این کرم‌ها می‌توانند سبب ایجاد حساسیت روی پوست شوند.

علاوه براین قرص‌هایی نیز وجود دارند که سبب می‌شوند پوست در تماس با آفتاب سریع‌تر تیره شو د. اما در هر حال استفاده از کرم‌های اتوبرنز نسبت به آفتاب، سولاریوم و قرص‌های خوراکی ارجحیت دارد. درکل پیشنهاد متخصصان پوست به اشخاص این است که سعی بر تغییر رنگ پوست خود نداشته باشند.

میکرودرم ابریژن یعنی چی؟

روشی دیگر برای روشن کردن پوست استفاده از دستگاه میکرودرم ابریژن است. در این روش پزشک با استفاده از دستگاه لایه‌های سطحی پوست را می‌تراشد. این کار سبب می‌شود لایه زیرین پوست نسبت به ساخت کلاژن یا الاستین تحریک شود. این روش بیشتر در رفع چروک‌‌های ریز، جوشگاه‌ها، لک‌های سطحی و شفاف‌سازی پوست موثر است. علاوه براین امروزه لیزرهای مختلفی به عنوان لیزرهای شفاف‌کننده و جوان‌کننده طراحی شده‌اند. مکانیسم این لیزرها به این صورت است که پوست زیر را نسبت به ساخت پوست تازه تحریک می‌کنند. به طور حتم پوست تازه آثار جوش و تیرگی کمتری خواهد داشت و شفاف‌تر خواهد بود.

آنهایی که بی‌تاثیرند

صابون‌های روشن‌کننده تاثیری بر پوست ندارند. صابون‌ها در کل شاید حداکثر چند ثانیه روی پوست بمانند و در این چند ثانیه هیچ ماده‌ای جذب پوست نمی‌شود. این محصولات بیشتر جنبه تبلیغاتی دارند و مصرف آنها پیشنهاد نمی‌شود. همچنین در شفاف‌سازی و روشن کردن پوست بسیار از قرص و آمپول استفاده نمی‌شود و در واقع هیچ قرص و آمپولی تحت عنوان «روشن‌کننده پوست» وجود ندارد. با این حال می‌توان از ترکیبات آنتی‌اکسیدان خوراکی استفاده کرد.

این ترکیبات حاوی ویتامین C، ویتامین D و یکسری عناصر کمیاب می باشند و خاصیت ضدپیری دارند. درکل این مواد بیشتر در چروک و پیری پوست موثر می باشند و در شفاف‌سازی پوست بسیار تاثیری ندارند. اخیرا درمورد نقش PRP در روشن سازی پوست نیز بسیار تبلیغ می‌شود اما باید بدانید که این موضوع تبلیغ محض است و هیچ مطالعه‌ای و شواهدی در دنیا وجود ندارد که نشان دهد PRP سبب شفافیت یا روشنی پوست می‌شود. روش‌های سنتی برای روشن‌سازی پوست از جمله استفاده از آبلیمو، ماسک‌های میوه، پوست میوه و… نیز ممکن است تاثیر جزئی و کوتاه‌مدت داشته باشد.

برای مثال اگر پوست خیار را روی صورتتان بگذارید ممکن است چند ساعتی پوست‌تان کمی لطیف بماند اما این اثر ماندگار نیست و بسیار پیشنهاد نمی‌شود. استفاده از مواد دکلره نیز ربطی به روشنی پوست ندارد و در درازمدت کمکی به شادابی یا روشنی پوست نمی‌کند.

miloo_beautyland @miloo_beautyland @miloo_beautyland @miloo_beautyland  @miloo_beautyland @miloo_beautyla… | Beauty skin care routine, Face skin  care, Face skin

تغذیه نامناسب، استرس، سیگار و قلیان پوست را چروک و تیره می‌کنند

عدم تغذیه مناسب، کم‌خوابی، استرس بسیار و مصرف سیگار هرکدام به یک طریق خون‌رسانی پوست را کم می‌کنند و این موضوع سبب رنگ پریدگی، غیرشفاف شدن و تیره و چروکیده شدن پوست می‌شود. اوایل ممکن است این مشکلات قابل برگشت باشند اما اگر این وضعیت برای مدت طولانی ادامه پیدا کند مشکلات ایجاد شده دیگر به‌راحتی قابل برگشت نخواهند بود. جالب است بدانید اشخاص سیگاری معمولا نسبت به هم‌سن و سالان خود حداقل ۵ تا ۱۰ سال پیرتر به نظر می‌رسند! اما دیده شده است با قطع سیگار درصد قابل توجهی از چروک‌ها و تیرگی‌های پوست در این اشخاص کاهش یافته است. این موضوع درمورد کسانی که قلیان می‌کشند نیز صدق می‌کند. تغذیه خوب، مصرف کافی پروتئین، میوه، سبزیجات، مایعات و آب می‌تواند بر شادابی پوست تاثیر بگذارد.

این ماده پوست تیره را سفید پوست می‌کند!

شاید از خود بپرسید که چگونه یک فرد سیاهپوست مانند مایکل جکسون می‌تواند در عرض مدت کوتاهی تبدیل به یک سفیدپوست شود؟ برای پاسخ به این سؤال باید به معرفی ماده‌ای به نام مونوبنزل پرداخت. این ماده برای درمان بیماری ویتیلیگو یا لک و پیس به کار می‌رود. در واقع زمانی که از تمام درمان‌های موجود برای پیسی ناامید می‌شویم و علاجی پیدا نمی‌کنیم آخرین راه درمان برای برگرداندن رنگ پوست استفاده از ماده‌ای سمی به نام منوبنزن (هیدروکینون ۲۰ درصد یا بنوکوئین) است. این ماده رنگدانه‌های پوست را به طور دائمی از بین می‌برد و برای اشخاص عادی به هیچ وجه پیشنهاد نمی‌شود زیرا رنگ پوست را به طور غیرعادی سفید می‌کند. درکل ۶ رنگ از لحاظ روشنی و تیرگی برای پوست تعریف شده است.

رنگ یک نمایانگر پوست‌های بسیار روشن مانند اروپایی‌ها و رنگ شش رنگ پوست نژاد آفریقایی‌هاست. کسانی که از این ماده استفاده می‌کنند رنگ پوست‌شان به شماره یک می‌رسد و نسبت به آفتاب بسیار حساس می‌شوند و خطر سرطان پوست برای آنها بسیار می‌شود. این ماده فقط برای کسانی پیشنهاد می‌شود که بالای ۵۰ تا ۶۰ درصد از پوست بدن‌شان سفید شده و امیدی به درمان‌شان نیست.

تا این لحظه ۱۳۷نظر ثبت شده
  1. نگین:

    هی ازکجا شروع کنم من خواهرشما داداشای سیاه ابجی های سیاه هستم خودمم سیاهم بزارراحتتون کنم هیچ درمانی واسه پوست تیره نیس هرچی هم هس فقط یه دلخوشی یکی دورز هست یا بایدتا اخرعمرتون ازاین کرمای روشن کننده استفاده کنیدوشریک زندگیتون کنینش تا دم قبرستونتون یا اگرم قطش کنی
    بعدشم دوباره پوستتون برمیگرده مثل روزاول تازه سیاهترم میشه جاش فقط یه نصیحت رو بقیه اعضای صوتتون کارکنید وپول خرج کنید پول خرج کردن واسه پوشت پول زیختن تو زباله هست

  2. نام شما...:

    هی ازکجا شروع کنم من خواهرشما داداشای سیاه ابجی های سیاه هستم خودمم سیاهم بزارراحتتون کنم هیچ درمانی واسه پوست تیره نیس هرچی هم هس فقط یه دلخوشی یکی دورز هست یا بایدتا اخرعمرتون ازاین کرمای روشن کننده استفاده کنیدوشریک زندگیتون کنینش تا دم قبرستونتون یا اگرم قطش کنی
    بعدشم دوباره پوستتون برمیگرده مثل روزاول تازه سیاهترم میشه جاش فقط یه نصیحت رو بقیه اعضای صوتتون کارکنید وپول خرج کنید پول خرج کردن واسه پوشت پول زیختن تو زباله هست

  3. مملی:

    من پوستم سبزه هس و تجربه اینو داشتم که پوستمو چن درجه روشن تر بکنم .تجربه منه و فکر می‌کنم به غیر از ورزشو تغذیه مناسب هیچ دیگه جواب نمیده چاق شدن صورت هم میتونه چن درجه صورتو باز تر کنه امتحان کنید ۱۰۰در ۱۰۰ جواب میده

  4. علی:

    سلام برای خرید آمپول سفیدی بدن

  5. باران:

    چرا بجای قرص منو بنزل به قرص ایمیدن فکر نمیکنید بدون عوارض سرشار از کل ویتامینها استفاده کنید ونتیجه رو ببینید شفافذو زیبا میشد روزی دوتا ولی قیمتش بالاست سرچ‌کنید وآشنا بشید با این قرص

  6. میترا:

    کرم عربی کنزه عوارضی که نداره ؟

  7. شکیبا:

    سلام،من پوست تقریبا سفیدی دارم،البته با کمی کک و مک،و میخوام از پماد منو بنزل استفاده کنم،آیا کک و مک رو از بین میبره و پوستمو کاملا سفید میکنه؟و این پماد رو از کجا میتونم تهیه کنم

  8. barana:

    منوبنزن باعث بی رنگ شدن پوست میشه و استفاده ی خودسرانه از اون قیافتونو وحشتناک میکنه.

  9. سامان:

    اقا میگم بجز این دارویه منو بنزل چیزه دیگه ای وجود نداره ینی حالا چرا گیر دادین به این دارو یه راهکار دیگه ای بدید لدفا هی نگید منوبنزل استفاده نکنید بگید چی بجایه منو بنزل استفاده کنیم حالا سفید سفیدم نشیم من سبزه روشن بشم واسم کافیه

  10. ....:

    احمقا اینهمه ادم اومده گفته منو بنزن نزن.بازم اومدید میگید دور چشم چطور بزنیم؟میخوایید کور شید؟عقل ندارید شماها؟

  11. امیر حسین:

    سلام من یه پسر ۱۶سال ام پوستمم نه زیاد تیره نه زیاد روشنه سبزه ام نیست فقط خودم میدونم فقط خاستم بگم که درباره چیزی که نمیدونید یا ازش اطلاعاتی ندارید ییخود نرید بخرید استفاده کنید اینا همشون شیمیایه پوستتون خوبه به جز اونایی که مشکل پوستی دارنو میگم یه روز میاد که همه باید بریم زیره سه متر خاک هههههه.البته خدا نکنه 🙂

  12. امیر حسین:

    سلام من یه پسر ۱۶سال ام پوستتم نه زیاد تیره نه زیاد روشنه سبزه ام نیست فقط خودم میدونم فقط خاستم بگم که درباره چیزی که نمیدونید یا ازش اطلاعاتی ندارید ییخود نرید بخرید استفاده کنید اینا همشون شیمیایه پوستتون خوبه به جز اونایی که مشکل پوستی دارنو میگم یه روز میاد که همه باید بریم زیره سه متر خاک هههههه.البته خدا نکنه 🙂

  13. لی لی:

    سلام .من پوستم سبزه روشن هست ،اما همیشه از رنگ پوستم متنفر بودم چون بعضی ها سیاه صدام میکردن و این تا الان که بزرگ شدم و ازدواج کردم نقطه ضعف من بود و الان هم گاهی مورد تمسخر همسرم قرار میگیرم. چون خودم سبزه بودم با یه پسر سفید ازدواج کردم به خاطر بچه ام ،اما بچه ام هم سبزه شد.،اما با این حال عاشق مردهای سبزه ام. با این که بعضی ها مسخره ام میکنن متوجه شدم که به خاطر رنگ پوستم از بقیه خوشگل ترم. تنها مشکلم تیرگی زانوهامه که اعتماد به نفسمو میگیره. کاش درمانش کشف بشه. به هر حال همه خارجی ها عاشق سبزه ها هستن. به رنگ پوستتون افتخار کنید.

  14. ادمین:

    جناب رامین باورکنید من منظوری ندارم دلم میخواد از صمیم قلب مشکل پوست همه حل بشه ولی این روش عوارضش صدرصده حالا هرکه میل خودشه میتونه استفاده کنه میتونه نگنه.از این ماذه باهمون درصد بالاش.

  15. ادمین:

    دوستان کرم منوبنزن ۲۰درصد اگه خطر داشت مطمعن باشید تو دارو خانه به فروش نمیرسید. چون درصدش پایین هست.وهمچنین بی تاثیر وبی خطر وفقط جنبه تبلیغاتی داره تنها راه……. استفاده از درصد خیلی بالا وقوی وهمچنین قبول کردن عواقبش اطلاعات درمورد داروی منوبزن فک کنم تاحدود زیادی بهتون دادم دیگه تصمیم باخودتونه که پیگیرش باشید یانباشید..

  16. ادمین:

    منوبزن بادرصد پایین ۱۰ الی ۱۵ تا ۲۰درصد فقط جنبه تبلیغاتی داره برای فروش محصولاتشون هیچ تاثیری هم نداره منوبنزن بادرصد بالا ممنوع وبه هیچ وجه اجازه ورود به کشور داده نمیشه.تمام کشورها همینجوریه چون بسیار مضره تنها راه به دست اوردن منوبنزن بادرصد بالا وقوی ازطریق غیرقانونیه.همون تاثیراتی که دنبالش هستید البته همراه باعواقبی که درپی داره.

    • رامین:

      ادمین عزیز تر از جان.به خدایی که بالای سرمونه قسم اگه شما یه روز ففففقططط یه روز با یه پوست سیاه پا میشدی و صبح توی اینه اونم نه یه روز تموووومه عمرتو تو اینه هر روزی که صبح تو اینه نگاه میکردی خودتو صورتتو سیاه میدیدی دست از همه چیز میکشیدی و انقدر با غرووووور نمیگفتی دنبال قضیه نرید خطرناکه انقدر ساده از کلمه ی ولش کنید استفاده نمیکردی دوست عزیزم….
      خداوندا چه میخواهی تو از جانم…
      مرا بی ان که خود خواهم…
      “اسیر”زندگی کردی……
      خداوندا تو میدانی…
      که انسان بودن و ماندن در این دنیا چه دشوار است..
      چه رنجی میکشد آنکس که انسان است و از
      “احساس”سرشار است…
      سهراب

      • نام شما...hanie:

        Mn Be shakhse asheghe pesaraye sabze am b nazaram pesar nabayad ziad sefid Bashe age mn pesar budam 100% aftab migereftam Hala ke pustet sabzas boro bashga heykali sho Bbin chi mishiiiii

  17. ادمین:

    اخه طرف یه جوری کاربرا راامیدوار میکنه توصیه میشود برای استفاده از کرم منوبنزون به متخصص مراجعه کنیدچون بدون تجویز پزشک امکان تهیه آن کمتر است.اتفاقا توداروخانه ها زیاده فراوان یافت میشه احتیاجی به تجویز پزشک هم نیست.شتر درخواب بیند پنبه دانه تنها منوبزن دریک صورت تاثیر میکنه اونم با درصد خیلی بالا که عوارضش خیلی خطرناکه حالاهرکه راضیه به این کار پیگیرش بشه ببینه چه برسرش میاد.

  18. ادمین:

    درمورد مایکل جکسون هرکه هم میگه از این داروها استفاده میکرده چرت گفته کیلیپ هاش همه ش هست نه تنها جکسون خیلی افراد دیگه ای هم بودن تو امریکا اون لکه های سیاه رامیپوشاندن تا کلا یه دست روشن بشه حالا اگه لکه های سیاه بیشتر بود روشن کمتر اون قسمتا دیگه هم تیره میکردن .کاملا کیلیب های تصویریش هست تو اینترنت

  19. ادمین:

    اگه به صورت بیماری برص (پیسی) باشید خود این حالت خطر نداره ولی کلا استفاده ازاین داروها برای هردوطرف مضره چه پیسی چه فرد سالم.پس دعا کنید خدا یه بیماری پیسی ۱۰۰ درصد بهتون بده یا اینکه منتظر پیشرفت تکنواوژی باشید. از دو حالت مطمعن باشیدراهی ندارید.هرکاری هم غیر ازاین دومورد اتفاق بیفته مطمعن باشید ضررش میکنین.

  20. ادمین:

    منوبزن بادصد بالا علاوه بر اینکه بدنتون رانابود میکنه مقاومت بدنتون دربرابر تمام بیماریها ازدست میده منوبزن درصد پایین ۲۰ درصد هم که تاثیری نداره رنگ دانه های پوست محافظ بدن هستن به هیچ وجه کسی انرا از بین نمیبره اگر یه کم فکر عواقبش کنه حالا بازم پیگیر این مسعله باشید منوبزن بادرصد بالا شاید یکی دوسال شما را به ارزوتون برسونه اما بعدش چه فکر بعدشم کردین اینا چون اتفاق افتاده میگم ازخودم نمیگم.

  21. ادمین:

    عزبز اولا منوبزون ۲۰ درصد که چون درصدش پایین هست هیچ تاثری نداره روی پوست باید از درصد بالا استفاده کردبعدشم درصورت اثر کردن با درصد بالا صدرصد عوارض خطرناک داره دوست عزیز اخه این چه کاریه که پیگیر این مسعله شدی که عواقبش خیلی پشیمونی داره قبلا هم گفتم.تونظرهای قبلی.چیزی که برای بدن خیلی ضرر داره اصلا نبابد فکرشم کنی من با اینکه پوستم اصلا تیره نیست قبلا یه لحظه وسوسه شدم ولی بعدش عقلانی فکر کردم چون که میدونم عوارضش خطرناکه.

  22. رزا:

    سلام
    توصیه میشود برای استفاده از کرم منوبنزون به متخصص مراجعه کنیدچون بدون تجویز پزشک امکان تهیه آن کمتر است

  23. moji:

    سلام هر کی از منو بنزن استفاده کرده بیاد ب ایدی تلگرامم یکم راهنماییم کنه اینم ایدیم @siyahpooshearezooha

  24. ادمین:

    دوستان با این توضیحی که در این مورد دادم براتون دیگه بحث در این مورد نکنین بهتره فقط تنها راه صبر کردنه تا دارویی در این مورد پیدا بشه بدون عوارض.البته تازگی ها روشی امده که نوعی کربن را برروی پوست میزنن وبعد لیزر میکنن واینجوری که گفته شده پوست تیره ژنتیکی را تا حدودی روشن میکنه. فقط میخوام بگم دیگه بحث در مورد این داروی منوبنزون نکنید نه تنها فایده ای نداره که به نتیجه ای هم نمیرسید.در مورد اون کربن هم میتونید تو اینترنت سرچ کنید براتون میاد

  25. ادمین:

    درضمن چون شیمایی هست علاوه بر اینکه سرطان زا هست بدنتون راه تخریب میکنه همون جریان امپول یا سرنگ که ترکیبات یادرصد قوی منوبنزون درش به کار رفته رامیگم.

  26. ادمین:

    دوستان پاماد منوبزون هیچ تاثیری روی پوست نداره الکی بزرگش نکنین که بخواد خطرناک باشه به صورت یه پاماد کوچک به قیمت ۸ الی ۱۶ هزارتومن هست هیچ تاثیری روی پوست نداره من خودم تست کردم سالها پیش چون منو بنزون ۲۰دصد درصدش کمه خطرناک که نیست هیچ تاثیری هم نداره الکی پولتون حروم نکنین . به صورت یه سرنگ یاامپول هست منوبنزون اصلی که خیلی قویه وتزریق میشه. یه زن تیره پوست ازمنطقه خودمون استفاده کرده من اهل شیراز هستم یه چند سالی خوب بوده پوست بدنش هم بسیار روشن شده ولی بعد ازچند سال فرد یسیار مریض وبیمار شده خود طرف هم خیلی پشیمونه چون خطر مرگ داره. به ریکسش اصلا نمی ارزه فکرشم به ذهنتون خطور نکنه. درضمن امپول یاسرنگ قاچاق ونایابه وبه دست اوردنشم سخته درضمن رنگ دانه های پوست را بطور کلی از بین میبره وپوست رابیرنگ یاهمون روشن میکنه.اون چیزی که شما دنبالش هستید اینه ولی گفتم اصلا به ریکسش نمی ارزه ینی ۱۰۰ درصد عوارض خطرناک داره.حتی یه درصد هم شانس ندارین درصورت استفاده.پس صبر کنید تکنولوژی روبه پیشرفته صدرصد دارویی دراین مورد پیدا یاکشف خواهد شد.البته بدون عوارض

    • roxanaنام شما...:

      slm bbkhshid mnm shirazi hstm in khanomi ke migid anjam dde koja anjam ddn!? loftn ag mishe bgin tanx.

  27. بیتا:

    سلام به همه دوستان.. این پماد رو باید دکتر تجویز کنه و قیمتش ۳۰ هزار تومنه.. در ضمن فقط افرادی ک درگیر بیماری ویتیلیگو هستند استفاده کنند.. مدت استفاده تا ۶ ماه هستش بعد از اون باید دارو قطع بشه در غیر اینصورت منجر به سرطان میشه.. در زمان استفاده باید از ضد آفتاب استفاده کرد و تا حد امکان جلوی آفتاب نوید…

  28. حسین:

    از روغن سبوس برنج برای پخت و پز استفاده کنید. از غذاهای سرخ کرده بپرهیزید.حسابی سفید میشید

  29. Fatemeh:

    سلام ، من فقط اومدم تجربمو در اختیار شما بذارم ،من خودم از کِرم منو بنزون استفاده کردم اولش همه چی خوب بود و هیچ مشکلی نبود تازه پوستم خیلی اوکی شده بود و البته سفید! ولی در عوض دوماه فاجعه شد
    توروخدا نزنید ،پوستتون لک سفید میشه یعنی رنگدانه ها برمیگردن ولی یه قسمت هایی که رنگدانه از بین رفته درست نمیشه و شما میشی یه بیمار ویتیلیگو ! من خیلی دکتر رفتم خیلی خرج کردم که برگردم به حالت قبل ولی نمیشه ،اینکارو با خودتون نکنید جبران ناپذیره ، اصلا از منو بنزون استفاده نکنید حداقل الان پوستتون یک دست هست ،توروخدا نزنید

    • محمدحسین:

      چند درصد استفاده کردید

  30. رها:

    سلام ببخشید من یه سوال دارم که هر وخ از کسی می پرسم درست جوابمو نمیده لطفا اگه کسی میدونه جواب بده
    اگر رنگ پوست ژنتیکی سفید باشد اما فرد در مخیط گرم و افتابی زندگی کنه رنگ پوستش تغییر میکنه ؟و اگر تغییر کنه فرد اگه میطشو تغیی بده دوباره رنگ پوست بر میگرده ؟ خواهشا جواب بدید

  31. Carlynda:

    Action requires kndweloge, and now I can act!

  32. منور:

    ماخودمون پوستمون خوبه از این کرما نیازی نداریم خخخخخخ

  33. zahra:

    سلام به نظرمن که پوست صاف بدون لک وجوش باشه حالا سیاه باشه مهم اینه که صاف باشه

  34. الهام:

    از روشن کننده سینره استفاده میکنم تاثیری ندارند چیکار کنم

  35. الهام:

    سلام خوبین من پوست نسبتا تیره ای دارم چه ماسکی رو برا روشن تر شدن پیشنهاد دارین ممنون میشم پاسخ بدین

  36. javad:

    واقعا. از لحاظ روحی پوست سبزه وتیره آدم را داغون میکنه اصلا گور پدر ظاهر.

  37. نامو:

    الکی نگین سبزه سبزه
    همون سیاهه
    بخدا هیچ زن سیاهی قشنگ نیست
    پوست روشن یه چیز دیگه س واقعا
    البته مثل آلمانی ها نه اونا بور هستن به قول انگلیسی ها رد هد
    پوست روشن توی سن میانسالی و پیری هم آدمو جونتر نشون میده

    • مهدی:

      عزیزم سیاه با سبزه فرق داره خودش ی پوست هست چون درصد سفید بودن بیشتره اگه قراره توی دسته سیاه یا سفید قرار بدن صد در صد جز سفید پوستان حساب میشن عزیزانی که سبزه هستن خدارو شکر کنن که بدتر از این نشدن زندگیشونو بکنن و به خودشون هم افتخار کنن اگه ی نگاهی به عکس های شخصیت های برجسته هم نگاه کنید می بینید که سبزه و سیاه پوستان درشون بیشتر هست نمونه کریستین رونالدو ایشون اگه بعضی از عکسا و نگاه کنید متوجه میشید که رگه سبزه داره و با کرم ها سفید خودشو نشون میده مرد جذاب سال شد و همین طور ی شخص برجسته پس این ها از جامعه رانده نشدن شما هم نمیشه و حتی بهتر از سفید ها می تونید باشید.

    • سفید برفی:

      هر کی واقعا میخواد سفیده شه کرم عربی کنزه بزنه سفید میکنه عین برف

  38. akbar:

    فعلا درمانی برای روشن نمودن پوست به طور طبیعی وبدون عوارض وضرر وجود نداره. ولی پزشکا گفتن جای امیواری بیساری هست که دارویی ساخته بشه که حتی تیره ژنتیکی راهم درمان کنه. این مطلب را تو یه سایت خوندم.چون کلا من تو اینترنت در مورد همه چیز مطالعه میکنم.حالا اگه بازم توهین نکنن.

  39. akbar:

    جناب رامین لطفا توهین نکن من عینا دیدم اون کسی که ازاین امپول استفاده کرده چون دنبالش نبودم تحقیق نکردم برای بدن خیلی ضرر داره اون کسی هم که استفاده کرده کلا پشیمون هست چون کاملا بیمارشده بدنش هم بسیار ضعیف شده رنگ دانه های پوست محافظ بدن هستن به هیچ وجه کسی این کارا نمیکنه مگه از جون خودش سیر شده باشه

  40. Amirhosein:

    هیچ دارویی پیدا نمیشه برای پوستتون زندگیتونو کنید بابا این همه سیاه پوست دارن زندگی میکنن مام مثل اونا پیشاپیش عیدتون مبارک

  41. رامین:

    در ضمن علی اقا شما خودت داری میگی ااااااگه پوستم سیاه بود.درسته؟
    پس پوست شما سیاه نیست.در نتیجه دهنتو ببند تا گل نگرفتم واست دوسته عزیز.با تشکر که بیمندی

  42. رامین:

    اقای akbar یا اسم اون امپول رو بگو قشنگ یا کللا دیگه نیا اینجا جووووو بده و ززززرت وپرت کن.ببخشید دوستان بابت بی ادبیام.لعنت ب این ژنتیکه ددداغون که خیلی چیزارو مثل غرور و جوونیو ازمون گرفت.لععنتتت…

  43. فاطمهه:

    خیلی جالبه کسانی که پوست سفیدی دارن میگن افرادسبزه قشنگن ورنگ پوستشون خوبه ولی همین افرادسفیدپوست وقتی تویک جمعی هستن اگرفردسبزه ای روببینن به راحتی مسخرش میکنن مثالش خودمن چون پوستم تیره هست وقتی تویک جمعی هستم ویابیرون که میرم بقیه جوری بهم نگاه میکنن که کلی خجالت میکشم واعتمادبه نفس ندارم حتی خواهرام منومسخره میکنن که هیچوقت نمیبخشمشون

    • حامدنام شما...:

      آخی عزیزم😢

      • محمدحسین:

        بهشون دقت نکن بابا.تو بد فکر میکنی.خواهراتم شوخی میکنن باهات

  44. Hela:

    سلام و خسته نباشید ببخشید من پوست سبزه دارم برای سفید کردن از ماسک ها استفاده کردم اما تاثیر نگذاشت پس لطفا یک روش دیگر را بگوید که بطور سریع سفید گردد
    تشکر

    • حامدنام شما...:

      استفاده از آب منی مرد بر روی صورت عالییه
      خانومها حتما استفاده کنید😍

  45. رویا:

    صورت من لکه پیدا کرده،هرچی استفاده میکنم اصلا تاثیر نداره، آیا منو بنزول منو ب آرزوم نزدیک میکن،این لکه ها پوستمو رو سبزه کردن،

  46. پری:

    سلام.تاحالاکسی
    منوبنزن استفاده کرده واقعاسفیدمیکنه؟؟؟؟

    • ali:

      سلام . من بیماری برص یا… دارم صورتم کلی لک سفید وپیوسته شد البته به پزشک وداروهای گیاههی رو زدم وهیچ نتیجه ای نداشت . کرم منوبزن استفاده کردم خیلی خیلی راضی هستم طوری که همه ازمن سوال میکنن چطوری خوب شد .البته دربرابر نورافتاب به تایم بالا ازکرم ضدافتاب استفاده بشه

  47. هاست لینوکس:

    ممنونم بابت مطالب مفیدی که قرار میدید!

  48. زری:

    سلام آخه من دوست دارم ازاین مرضی بگیرم که بدن آدم نصفش تیره نصفش سفید چگونه این مرض بگیرم دلیلی دارم

    • سیما:

      دوست عزیزم هیچوقت این آرزو رو نکن و بابت پوست سالمت شاکر خدا باش. من سی ساله ویتیلیگو دارم و هرکاری برا درمانش کردم ولی…. حالا میخوام با منوبنزون سفیدش کنم ولی اطرافیانم مخالفن دیگه اصلت روحیه ندارم بخدا. خوش بحالتون که پوستتون سالمه

  49. شیدا:

    سلام بچه ها خببه نظرتون پوست سبزه یا همون گندمی شیرین تر نیست؟؟پس چرا دنبال منوبنزول هیین؟

  50. akbar:

    میشه گفت همون ترکیبات منوبنزون درش بکار رفته اما بسیار قویتر

    • Margie:

      BION I’m imepsserd! Cool post!

  51. akbar:

    اسم امپول دقیقا نمیدونم ولی توصیه میشه استفاده نشه چون بی ضرر نیست .چون باعث میشه رنگ دانه های پوست به طور کامل از بین بره.وپوست یه حالت غیر طبیعی به خود میگره و بیش از اندازه روشن میشه ولی گفتم بی ضررنیست.کلا این امپول پزشکا تجویز نمیکنن.مگر طرف ۹۰درصد از بدنش دچار بیماری پسی (برس) شده باشه.

    • Sherry:

      You’ve mageand a first class post

  52. hamid:

    همچین چیزی محاله کسی که سفسد پوست هست پوستش سبزه نمیشه سبزه خودش یه نوع پوست دیگه هست.کسانی که سفیدپوست هستن اگر زیاد در معرض نور خورشید قرار بگیرن یه کم حالت سرخی پیدا میکنه.درصورتی که پوست سبزه تمایل به تیرگی داره.افراد سبزه پوست اون قسمت از بدنشون که پوشیده هست یه خورده روشن به نظر میرسه.

  53. Amin:

    سلام و خسته نباشید من پوستم بدنم سفیده سفید هستش و صورتم و دستمام سبزه شدن روشی نظری ندارید که اون رو بازسازی کنم چون میخوام برم امریکا میخوام پوستم سفید باشه

    • مريم:

      سلام میشه اسم این آمپول وبگید

      • Gina:

        A simple and innlleigett point, well made. Thanks!

    • Tessa:

      Very valid, pithy, suticncc, and on point. WD.

  54. ىوسف:

    سلام
    وقتى کسى بىمارى کبدى داره باىد ازکبد درمان بشه نه با پماد

  55. akbar:

    من شنیدم یه امپول هست تزریق میکنن کل پوست بدن بیرنگ میشه. ینی پوست از نوع درجه یک و روشن میشه من خودم پوستم تقریبا بازه ولی بازم راضی نیستم.چون من پوست جز سلامتی بدنم میدونم هرچه درجه روشنایی پوست بیشتر باشه نور کمتر جذب میکنه درنتیجه خطر تیره شدنش کمتره.

    • سونيا:

      سلام میشه بگید اسم آمپول چی هست؟

      • Lillah:

        A prcoioatvve insight! Just what we need!

      • زلیخانام شما...:

        آمپول گلوتاتیون

    • شقایق:

      کاملا اشتباه گفتی لطفا یوم تحقیق کنید بعد بیاین اینجور جاها حرف بزنید چون ممکنه کسی رو ب راه اشتباه ببرید کسانی ک پوستشون سفید هست بیشتر در خطر مضرات آفتاب هستن ولی هر جور ک هستید خودتون رو دوست داشته باشید و دیگران واستون مهم‌نباشه ولی اگه مشکلاتی از قبیل تیرگی روی نقاط حساس بدن دارید و یا سر آرنج و زانو هاتون تیره شده راه های زیادی هست و شنا تنها کسی نیستید ک مشکل پوستی دارید

  56. علی:

    سلام بنظرمن اصلا شماکه بیمارنیستسدنبایدمصرف کنید من خودم پوستم سبزه هست چیزیه که خداداده فقط خرابترش نکنیدمردسبزه بهتره

  57. علی:

    سلام بنظرمن اصلا شماکه بیمارنیستسدنبایدمصرف کنید من خودم پوستم سبزه هست چیزیه که خداداده فقط خرابترش نکنید

  58. سوها:

    خب بنظر من هیچی تاثیر نداره چرا؟ چون رنگدانه بدنو پوستو چشمو مو تغییر نمیکنه

  59. محدثه:

    بیخیال بابا من پوستم سبزه ست واز خیلی از دور وبریام خوشگل ترم چرا باید پوستی که خدا داده رو عوض کرد؟
    آدم باس یه نقاشی از خدا باشه نه خط خطی کرم ها وجراحی هاو…………

    • Lolly:

      Super inaormftive writing; keep it up.

  60. الهه:

    سلام دوستای گلم من۱۳ ساله بیماری برص دارم تقریباهمه درمانارو امتحان کردم هیچ فایده ای نداشت دیگه خوددم ب این نتیجه رسیدم ک هیچ درمانی نداره تصمیم گرفتم ازمنوبنزون استفاده کنم ولی مرددم وخیلی میترسم اگه کسی هست ک ازین کرم استفاده کرده لطفاکمکم کنه خسته شدم بخدا.
    ممنون

    • khalesi:

      سلام من یک حکیم طب سنتی یابهتربگم طب اسمانی میشناسم که برای پیسی وبرص یک داروی گیاهی دارن وپکجش هم خیلی موثره البته اگردرمان روکامل کنید وسوسیس وکالباس ومرغ هورمونی هم نخورید کاملاخوب میشهtebasemani.comاسم سایتشه میتونیدبرید فرم شماره یک روپرکنیدوهرکجای کشورکه باشید داروبراتون ارسال میشه من که خیلی راضیم ازش

  61. مهدی:

    با عرض سلام پوست خانوم بنده سیاه هیچ لکه ای هم نداره میخوام بدونم که به غیر این دارو چیز دیگه ای هم هست؟
    لطفا راهنماییم کنین خواهش میکنم

    • Ellen:

      Incelligente and simplicity – easy to understand how you think.

  62. علي:

    خر ها نفهما با این کرم منوبنزل. نرینید به بوست خودتون آی آدم سیاه بوستی که داری این مطلب من را میخوانی خوب کوش کن این سایت فقط میخواهد شما را به دروغ وادار کند مکه بوست سیاه جی من سفیدم خوب سیاه هم بودم از این کرم استفاده نمی کردم. یکم فکر کنید.ممنون

  63. علی:

    من که پوستم سفید اگر هم سیاه بود این را نمی خریدم بزنی به پوست پوست خراب میشه والا

  64. آتی:

    هی وایه من

    • Tracen:

      Mighty useful. Make no mistake, I apicrepate it.

  65. زهره:

    من الان دو ماهه که برای سفیدی پوستم از منوبنزون ۲۰ درصد استفاده کردم و پوستم سفید شد ولی الان ۵ روزه که کل صورتم لک های سیاه رنگ زده و اعصابم داغونه . آیا جای لک هام پاک میشه ؟ لطفا هر کی آگاهی داره کمکم کنه .

    • زینب:

      سلام. زهره جان شما که استفاده کردید و لک زدید ایا پیسی داشتید یا پوستتون معمولی بود؟و اینکه ایا تحت نظر پزشک بودید؟

  66. داشجو پزشکی:

    درمورد مرگ مایکل جکسون باید بگم که ایشون بیماری ویتی یا همون پیسی داشتن و نصف بدنشون سفید شده بود واسه همین منو بنزن استفاده کردن تااون قسمتای باقی مونده از بدنش هم رنگ بشهذو سفید بشه چون بیماری ویتی درمان قطعی نداره خصوصا اگه حاد باشه و مرک مایکل یه خاطر مصرف مسکن زیاد بوده نه منو بنزن خواهشا اگه اطلاعاتی ندارین اینقد مطمئن صحبت نکنین درضمن اسم اصلی پماد مونوبنزن هست نه بنزل

    • سرلشکر:

      سلام
      داداش میشه بیشتر باهاتون آشنا بشم؟
      اگه دلتون خواست۰۹۰۱۱۶۲۹۱۳۹

    • roxanaن:

      slm bbkhshid mnm shirazi hstm in khanomi ke migid anjam dde koja anjam ddn!? loftn ag mishe bgin tanx.

    • Fatemeh:

      سلام میشه به ایدی من یک پیام بدین ممنون میشم

  67. دانشجو پزشکی:

    پای خدای من چرا هر مطلبیو سریع باور میکنین پماد مونو بنزن بسیار خطرناک و دارای عوارض غیرقابل جبرانیه و فقط مخصوص بیماران ویتی یاهمون پیسی و برص هست اگه افراد عادی از اون استفاده کنند پوستشون لکه لکه و دورنگه میشه درضمن افراد مبتلا به لین بیماری زمانی ازش استفاده میکنن که حداکثر۷۰ درصد بدنشون درگیرباشه و به عنوان اخرین راه ازش استفاده میکنن چون ممکنه باعث سرطان پوستی بشه درضمن ممکنه اگه افراد سالم ک بیماری ویتی ندارن نتیجه عکس بده و پوستشون تیره تر بشه ترخدا یکمی تحقیق کنین….

    • Sufiya:

      ببخشید کرمی که حاوی هیدروکینون باشه هم باعق همیچین چیزی میشه؟و با قطع کردنش باعث برگشت لکه ها و تشدید تیرگی میشه؟

    • roxana:

      slm yani migin bi khatre,!?

  68. سیاوش:

    منوبنزل تو برنامه پزشک قانونی ک در مورد مرگ نایکل جکسون هست رو یک دارو خطرناک یاد کرده.مایکل نیمی از عمرخودشو از این کرم استفاده کرده یوی از دلایل مرگش همین بوده بعدشم پروپوفل و مسکنهای مختلف.من از سرچ این برنامه این سایتو پیدا کردم خیلی احمقانست ک شماها انقدر راحت ب هر مطلبی اطمینان میکنید

    • Saba:

      Dostane azize ahmagh Maykel Jackson marizie posti dasht ke range postesh avaz shod .shoma boro aparat search kon dalile taghire range poste Maykel Jackson bad Bia tez bede

    • Wood:

      An answer from an expert! Thanks for coutiibntrng.

  69. ahmad khazaee:

    آبه لیمو رو بگیرید یه بار امتحان کنید پوست رو یه خرده سفید میکنه

  70. نجیبه:

    پوست شما تا الآن که مرف کننده ی این دارو بودی لک وپیس پیدا نکرده یا شما این کرم اطراف چشمت هم استفاده کردی یا نه اگه استفاده کردی عوارضی داشته جواب بده ممنون میشم

  71. مجید:

    من خودم از این ماده استفاده کردم و پوستم چند درجه سفیدتر شد. برای من که تا حالا عوارضی نذاشته. اگه کسی میخواد بگه تا راهنماییش کنم که از کجا تهیه کند.

    • ساریسا:

      سلام تورو خدا نحوه ی استفاده از منو بنزون را روی صورت مخصوصا اطراف چشم و ابرو توضیح دهید .عیبی نداره روی مو ی ابرو و دور چشم بزنم؟

    • ساریسا:

      سلام آیا میشه بفرمایید شما برص داشتید یا نه؟ و اینکه روی صورت در اطراف چشم،دهان و ابرو از کرم منوبنزون چگونه استفاده کردید؟راستی در روز زیر ضد آفتاب هم میشه استفاده کرد؟ از راهنمایی شما سپاسگزارم

    • ساریسا:

      سلام آقا مجید،آیا میشه بفرمایید شما برص داشتید یا نه؟ و اینکه روی صورت در اطراف چشم،دهان و ابرو از کرم منوبنزون چگونه استفاده کردید؟راستی در روز زیر ضد آفتاب هم میشه استفاده کرد؟ از راهنمایی شما سپاسگزارم

    • مهیار:

      سلام میشه بگین این ماده منوبنزل را ازکجا تهیه کنم؟وعوارض ان چیست؟چجوری ازش استفاده کنیم خواهشا جواب سوالات منو به ایمیلم ارسال کنید خیلی ممنون میشم

    • سعید:

      سلام اقا مجید من سعید هستم خواستم بپرسم این مونوبنزل رو از کجا تهیه کنم و چه طوری استفاده کنم؟ ایا تاثیری داره؟ممنون میشک به ایمیلم بدهید

    • على:

      واقعا پوستت سالم شما؟؟؟

    • فاطمه:

      سلا ببخشید میشه بگید ای ماده رو از کجا باید تهیه کرد. من ۱۳ سالمه خیلی پوستم سبزه است. یعنی قبلا خیلی خیلی سفید بودم اما به خاطر جلوی افتاب رفتن الان پوستم خیلی تیره است.. فقط عوارضی نداره؟؟؟فقط چقدر پوست رو سفید میکنه؟؟توروخدا جدواب بدهید.

      • hossein:

        عزیزم طبیعیه وقتی ۱۸سالت شد پوستت سفید میشه

        • Jonay:

          I read your pontisg and was jealous

    • مجید:

      سلام میشه بگین ماده منوبنزل را از کجا تهیه کنم تورو خدا منو راهنمایی کنید ممنون میشم

      • Adelaide:

        Ime Danka je navodno izvedeno od Danijela ili Danica….. Samo sto Danijela i Danica imaju potpuno razlicito znacenje i pol80ro&#823k;&#e230; Pa onda mozete li mi molim vas reci znacenje imena Danka

    • مجید:

      سلام میشه بگین ماده منوبنزل را از کجا تهیه کنم تورو خدا منو راهنمایی کنید

    • محمد:

      سلام اقا مجید مشه بگی این ماده منوبنزل را از کجا تهیه کردی خیلی ممنون میشم اگه بگی

    • خیرنسا:

      سلام خسته نباشی میشه بهم بگید ماد منوبنزل از کجا گرفتین قیمتش چنده

    • خیرنسا:

      سلام میشه بهم بگید ماد منوبنزل ازکجا گرفتین قیمتش چنده

    • اميد:

      سلام اقا مجید میشه لطفا راهنمایی کنید از کجا تهیه کردید

    • Donya maria:

      کجا؟

    • زلیخا:

      از کجا تهیه کردین؟

  72. نادر:

    سلام از کجا میشه منوبنزل تهیه کرد

    • Ahmad:

      سلام مجید جان امکانش هست آدرس مکانی که منو بنزل را تهیه کردی بهم بگی؟؟؟خیلی ممنون میشم

  73. سارا:

    سلام تشکر از مطالب مفیدتان من ۲۶ سالمه پوست تقریبا سبزه تیره دارم و از این مو ضوع خیلی رنج می برم از ماسک های طبیعی زیاد استفاده کردم اما چندان موثر نبوده ایا این ماده ای کهدر موردش منتشر کردید در سفیدی پوست موثر است ؟ عوارض ان چیست ؟ از کجا میشه تهیه کرد ؟ خواهش میکنم راهنماییم کنید چون بخاطر این موضوع تو خانواده نامزدم مدام مورد توهین قرار میگیرم

    • نفیسه:

      سلام سارا جان من الان ایمیلت رو خوند م من همسنتم پوست سبزه ی تیر ه ایی دارم.اگه تغییر چهره خوب بود مایکل جکسون که اینکارو کرده بود راضی میبوداگه توی خانواده ی همسرت بهت توهین میشه دلیلش اینه که اونا توهین هایی که تو بخودت میگی رو باصدای بلند میگن واسه همین ناراحت هستی منظورم اینه که همیشه توهینی ناراحتمون میکنه که خودمون قبولش داریمسبزه ها بانمرین چهره رودارن خیالت راحت.

  74. akbar:

    والا من که مدتی ازمونوبنزون ۲۰ درصد استفاده کردم هیچ تاثیری نداشت من حاضرم سرتانشو به جون بخرم ولی پوستم مشکلی نداشته باشه چون اصلا من پوست جزعی ازسلامتیم میدونم نه جزعی ازظواهر اعتقادمن این جوریه به همین خاطره که حاضرم هرکاری بکنم ایا کسی که پوست جزو اصلی ظاهرش میدونه برای درمان دنبالش میره مسلما نه متاسفانه ۹۹ درصدمردم پوست راجزواصلی ظاهرشون میدونن وهمچنین پزشکا به همین خاطر درمانی هم براش نیست .

    • مریم:

      این داروبرای افرادی است که لک دارن یعنی قسمتی از بدن اونها لک سفید داره یکی ازفامیدهای ما ازاین دارو استفاده کرده والان پوستش مثل برف سفیده البته به هیچ وجه افرادی که دچار این مشکل نیستن ازاین دارو استفاده نکن

    • مریم:

      این داروبرای افرادی است که لک دارن یعنی قسمتی از بدن اونها لک سفید داره یکی ازفامیدهای ما ازاین دارو استفاده کرده والان پوستش مثل برف سفیده البته به هیچ وجه افرادی که دچار این مشکل نیستن ازاین دارو استفاده نکن

  75. زهرا عباسی:

    با سلام و خسته نباشید.این ماده منو بنزل دارای عوارض هم می باشد؟از کجا باید تهیه کنیم؟

    • Derex:

      Wow! Talk about a posting knciokng my socks off!

  76. زهرا عباسی:

    با سلام و خسته نباشید؟ماده منوبنزل را از کجا باید تهیه کرد؟

  77. نازنین پاکدل:

    سلام. آیا ماده مونوبنزل را در تهران میشود تهیه کرد. اگر امکان دارد آدرس تهیه این ماده را بگویید. آیا در داروخانه ها یافت میشود..؟

  78. زهرا عزیزی:

    با عرض سلام وخسته نباشید من یک دختر ۲۷ ساله با پوست سبزه ارثی هستم ایا میشه با ماده منوبنزل پوست کاملا روشن روشن داشته باشم؟

    • Vinnie:

      Got it! Thanks a lot again for hepilng me out!

  79. زهرا عزیزی:

    با عرض سلام و خسته نباشید من پوست تیره ارثی دارم ایا میشه پوستم رو روشن روشن کنم با همین ماده منوبنزل؟

    • فران:

      سلام -این دارو پوست رو به پایه سفید میبره و این مخصوص بیماری برص هست که در مرحله آخر پیشنهاد میشه-و ممکنه بعد از مصرف یه مدت دیگه پوست خودت تو بعضی قسنت ها برگرده -و تا آخر عمر مجبوری که از خورشید دوری کنی چون پوست کاملا ضعیف و حساس میشه – و سرطان زا هم هست

    • Amelia:

      Always rerhsefing to hear a rational answer.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.