ای ام دی نابغه اپل را استخدام می‌کند

۳۱فروردین۱۳، خبرگزاری‌ها- شرکت ای ام دی به زودی یکی از مغزهای متفکر شرکت اپل را که طراح بسیاری از محصولات موفق آن بوده به استخدام خود درمی‌آورد.

Raja Koduri از طراحان انواع تراشه در شرکت اپل بوده که تا همین اواخر به عنوان مدیر طراحی گرافیکی در شرکت اپل مشغول به کار بوده است. وی تا چهار سال قبل در شرکت AMD کار می کرد و حال مجددا به محل کار قبلی خود بازمی گردد.

وی در شرکت ای ام دی نیز فعالیت سابق خود را در زمینه طراحی تراشه های گرافیکی پی خواهد گرفت و البته هنوز عنوان شغلی دقیق وی اعلام نشده است. قرار است حضور رسمی وی در این شرکت از هفته آینده آغاز شود.

کارشناسان معتقدند ای ام دی با استخدام نیروهای خبره در حوزه طراحی تراشه قصد دارد بر رقیب قدیمی خود اینتل غلبه کند. در همین راستا این شرکت در آگوست قبل جیم کلر را به عنوان معاون اول و مدیر واحد طراحی ریزپردازنده های خود به خدمت گرفت.

Raja Koduri در زمان حضور خود در اپل تحولات بسیاری در این شرکت ایجاد کرد و از جمله اتکای این شرکت به اینتل برای تامین تراشه هایش را از بین برد و به طور تخصصی به طراحی تراشه به منظور استفاده در گوشی ها و تبلت های این شرکت پرداخت.

IT Iran
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.