بابک حمیدیان برنده سیمرغ بازیگر مکمل مرد شد

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

اختتامیه جشنواره فیلم فجر/۶

در ادامه شهیدی فر مجری مراسم اعلام کرد تهیه کننده فیلم ˝ عصبانی نیستم ˝در نامه ای از هیئت داوران خواسته تا به احترام سینمای ایران و برای حفظ آرامش در سینما ، این فیلم مورد ارزیابی قرار نگیرد.

به گزارش خبرنگار هنرآنلاین سپس نوبت به اهدای جوایز بخش سودای سیمرغ رسید.

جایزه بهترین جلوه های ویژه بصری را سید هادی اسلامی برای فیلم “چ” دریافت کرد.این جایزه توسط هومن سیدی بازیگر و فرهاد توحیدی فیلمنامه نویس سینمای ایران به اسلامی داده شد.

سیمرغ بلورین بهترین جلوه های ویژه میدانی را حمیدرضا سلیمانی برای دو فیلم “چ” و ” رستاخیز به خود اختصاص داد.

هریک از اعضای هیئت داوران پس از حضور روی صحنه همراه با یکی از سینماگران و اهدای یکی از جوایز روی صندلی مخصوصی که برای اعضای هیئت داوران روی صحنه در نظر گرفته شده بود می نشست.

محمد داوی عضو هیئت داوران همراه با رامبد جوان نفرات بعدی بودند که با حضور روی صحنه جایزه دیپلم افتخار بهترین چهره پردازی را به محسن دارسنج برای فیلم ” همه چیز برای فروش”اهدا کردند.دارسنج جایزه خود را به محسن امیریوسفی کارگردان فیلم “آشغال های دوست داشتنی” تقدیم کرد.

جایزه بهترین چهره پردازی به محسن موسوی برای فیلم ” رستاخیز” تعلق گرفت.

در ادامه نوبت به جایزه سیمرغ بلورین بهترین طراحی صحنه و لباس رسید.سیمرغ بلورین بهترین مدیریت طراحی به مجید میرفخرایی برای فیلم ” رستاخیز” اهدا شد.

همچنین شراره سروش برای فیلم ” همه چیز برای فروش”اهدا شد.این جوایر را رضا عطاران به برندگان اهدا کرد.

سیمرغ بلورین بهترین صدابرداری را بهمن اردلان و سیدعلیرضا علویان برای “چ” دریافت کردند.جهانگیر میرشکاری و مجتبی راعی این جایزه را به برندگان اهدا کردند.

پرویز شهبازی و هانیه توسلی برای اهدای جایزه بهترین بازیگر مکمل مرد روی صحنه رفتند.

میلاد کی مرام برای بازی در فیلم ” خط ویژه” دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را دریافت کرد.کی مرام جایزه خود را به بیمارستان کودکان مبتلا به سرطان محک هدیه کرد.

جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را بابک حمیدیان برای بازی در فیلم های “چ” و ” رستاخیز” به خود اختصاص داد.


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.