بابک زنجانی آزاد شد؟

مدیرکل سازمان زندان‌های استان تهران تاکید کرد که بابک زنجانی در حال حاضر در بازداشتگاه اوین است و اخبار منتشر شده مبنی بر آزادی وی صحت ندارد.

به گزارش گروه وبگردی ممتازنیوز،به نقل از ایسنا سهراب سلیمانی در مورد آخرین وضعیت بابک زنجانی، گفت: وی در حال حاضر در اوین به‌سر می‌برد و اتهامات وی در حال رسیدگی است.

بر اساس این گزارش، خبر بازداشت بابک زنجانی، عصر روز دوشنبه بر روی خروجی خبرگزاری‌ها قرا گرفت و حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی‌اژه‌ای در گفت‌وگو با ایسنا این خبر را تایید کرد.

وی در رابطه با علت بازداشت بابک زنجانی، گفت: با توجه به این‌که پرونده در مرحله تحقیقات مقدماتی است بیان علت بازداشت بابک زنجانی ممنوع است.

در روزهای نخستین بازداشت بابک زنجانی یک عضو کمیسیون انرژی مجلس خبر داد که کارگروه مشترکی متشکل از کمیته پیگیری‌کننده، کمیسیون اصل ۹۰،‌ وزارت اطلاعات،‌ دیوان محاسبات،‌ سازمان بازرسی و کارشناسان دستگاه‌های نظارتی به صورت هماهنگ این پرونده را رسیدگی خواهند کرد.

بابک زنجانی که نام او اولین بار در مجلس از سوی رییس دولت پیشین با عنوان «ب.ز» مطرح شد در رابطه با فروش نفت از سوی زنگنه وزیر نفت به عدم پرداخت ۲٫۸ میلیارد دلار متهم شد. پس از آن نیز در رابطه با پرونده فساد مالی تامین اجتماعی به همراه سعید مرتضوی متهم پرونده کهریزک و سرپرست وقت سازمان مورد اتهام قرار گرفت. نام او همچنین در پرونده فساد مالی ترکیه مطرح شد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. Alirza:

    ایدام میشه بابا ازاد نهنه

  2. Alirza:

    فکر نکنم ازاد بشه اکر ایدامی ازاد بشه دیکه هیج بی پولا ایدام بشن پولدارا نه درست نیست این جوری باشه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.