بابک فرجی از روابط عمومی دفتر موسیقی ارشاد استعفا داد

کمتر از سه ماه از حکم انتصاب

بابک فرجی مدیر روابط عمومی دفتر موسیقی وزارت ارشاد که سه ماه پیش با حکم محمد میرزمانی رئیس دفتر موسیقی وزارت ارشاد به این سمت منصوب شده است خبر از انصراف و استعفای خود از این سمت داد.

بابک فرجی مدیر روابط عمومی دفتر موسیقی وزارت ارشاد با اعلام این خبر ، در خصوص دلایل تصمیم خود مبنی بر استعفا از این سمت در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: به دلیل شرایط حاکم و محدودیت های موجود در این مرکز و عدم در اختیار بودن امکانات لازم برای انجام فعالیت های مربوط به واحد روابط عمومی تصمیم به استعفا گرفته ام.

وی در ادامه افزود: یکی از مشکلات این واحد نامناسب بودن شرایط پرداخت حقوق به کارکنان این واحد بود و درست برهمین اساس است که بسیاری از مدیران روابط عمومی در بخش های مختلف از معاونت هنری وزارت ارشاد استعفا داده اند.

این مدیر روابط عمومی که به تازگی از سوی میرزمانی حکم مدیریت در این واحد را گرفته بود در ادامه افزود: متاسفانه برای گرفتن امکانات لازم برای پیشبرد برنامه های روابط عمومی مدام در حال چانه زنی بودم و به معنای واقعی مفهوم روابط عموم در این معاونت مشخص نبود و درنتیجه همکاری لازم صورت نمی گرفت.

بابک فرجی در پایان افزود: ناگفته نماند که من با هیچ مدیری و یا مسئولی در آنجا مشکلی نداشتم، اما احساس می کنم حضور در این واحد به نوعی وقت هدر کردن است و کار یک واحد روابط عمومی تنها به پاسخگویی به مراجعین تنزل پیدا کرده بود.

منبع: مهر

انتشار این مطلب در بعد از ظهر روز سه شنبه، ۷ شهریور ، ساعت ۱۲:۵۰

مطالب مرتبط:

موسیقی ایرانیان

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.