باتجربه شدن بازیکنان مهمتر از پیروزی بر پرسپولیس بود/ سایپا بی در و پیکر نیست

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی تقوی پس از برتری ۴ بر ۲ تیمش مقابل پرسپولیس با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران افزود: امروز یک  بازی سخت را مقابل پرسپولیس تیمی که در آسیا از شانس های اصلی صعود است و نفراتی با تجربه دارد به پیروزی رسیدیم.

وی تجربه و مهارت بازیکنان پرسپولیس را عاملی در جهت تغییر روند بازی در دقایقی از نیمه دوم عنوان کرد و گفت: دو یا سه بازیکنان سایپا برای اولین بار در ورزشگاه آزادی و مقابل تیم پرمهره و پرتماشاگر پرسپولیس را تجربه می کردند.

سرمربی تیم فوتبال سایپا  ضمن ابراز خوشحالی از برتری تیمش مقابل پرسپولیس گفت: مهمتر از برد امروز ما مقابل پرسپولیس این بود که نفرات جوان سایپا با تجربه تر شدند.

وی همچنین به تشریح عملکرد تیمش مقابل پرسپولیس پرداخت و گفت: انصافا حق ما در نیمه اول برتری دو بر صفر بود اما در نیمه دوم ۲ گل دریافت کردیم که من از بابت نگرانم. باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که جوانان تیم سایپا از نظر ذهنی و روحی تقویت شده و بهتر بازی کنند تا از تیمی ۱۰ نفره این قدر راحت گل نخورند.

“هیچ کس فکر نمی کرد سایپا با نتیجه ۴ بر ۲ تیم پرسپولیس را شکست دهد” تقوی با بیان این جمله گفت: ما در نیمه دوم مقابل تیم ۱۰ نفره ۲ بر ۲ مساوی کردیم به همین خاطر باید به صورت ویژه کار کنیم و خیلی وقتی بگذاریم تا این چنین گل نخوریم. ما نباید زیاد از این پیروزی شادی کنیم و باید از اتفاقاتی که در دیدار مقابل پرسپولیس رقم خورد درس بگیریم.

وی در واکنش به اینکه او با توسل به نیروهای ماورایی و به اصطلاح جادوگری به نتایج مطلوب دست می یابد گفت: زمانی که در هفته اول ۵ بر صفر فجر سپاسی را شکست دادیم چنین بحث هایی مطرح شد اما در هفته هایی که به تراکتورسازی و راه آهن باختیم چنین مسائلی مطرح نشد چر امروز که پرسپولیس را شکست دادیم مسائلی اینچنینی مطرح می شود من به جرات می گویم باشگاه سایپا یکی از سالم ترین و اخلاقی ترین باشگاههای ایران است و مثل برخی جاهایی نیست که بی در و پیکر باشد. مطمئن باشید اگر در باشگاه ما کسی بخواهد چنین کارهایی انجام دهد مدیریت باشگاه به او اجازه نخواهد داد.

وی تاکید کرد: افرادی که چنین مسائلی را مطرح می کنند می خواهند زحمات ما را زیر سئوال ببرند و زحمات این جوانانی که برای این مملکت هستند نباید برای حمله کردن به یک فرد خاص زحمات جوانان سایپا را زیر سئوال ببرند.

مجتبی تقوی خاطرنشان کرد: من کار خاصی برای تیم سایپا انجام نداده ام و این حاصل زحمات بازیکنان سایپا بازیکنانی که از ابتدا هم قسم شده بودند تا با اهدافی که مد نظر داشتند برسند. تازه ما از اهدافی که مد نظر داشتیم ۴ امتیاز هم عقب تریم که باید آن را جبران کنیم.

تقوی ضمن یادآوری که تیم سایپا در فصول گذشته  جزو تیم های پایین جدولی بوده است گفت: اینکه بخواهیم در روحیه تیم و بازیکنان تغییرات ایجاد کنیم کاری سخت و دشوار است.

وی در خصوص آینده کاری اش در تیم  فوتبال سایپا گفت: امیدوارم سایپا دوباره به تیمی مدعی تبدیل شود اینکه من در سایپا بمانم یا نه بستگی به مدیریت باشگاه دارد چرا که من به عنوان یک عضو کوچک از خانواده سایپا به این تیم آمده ام آن هم با هدف کمک به تیمی که تمام رده ها برای آن بازی کرده و مربی گری کرده ام. امسال تمام فکر و ذکر مشغول موفقیت سایپا است و برای فصل آینده سایبا مدیریت باشگاه تصمیم می گیرد که من بمانم یا نمانم.

MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.