باتن به خط پنجم فرستاده شد

راننده‌ی فرمول یک تیم مک کلارن که در گرند پریکس سنگاپور به طوری غیرقانونی و بدون تعیین وقت قبلی جعبه دنده‌ی خود را تعویض کرد جریمه خواهد شد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری روئیترز، در گرند پریکس سنگاپور که سه شنبه هفته گذشته برگزار شد جنسن باتن برای تعویض جعبه دنده که کنار لیست آمد اما از آنجا که این تعویض از پیش برنامه ریزی نشده بود باعث به خطر افتادن اتوموبیل های دیگر در لیست شد باتن به همین علت جریمه شده است.

این راننده‌ی انگلیسی که سال گذشته در سوزوکا نیز پیروز شد در سنگاپور نیز دوم شده بود اما مک کلارن علت دوم شدن او را مشکل فنی در اتومبیلش عنوان کرد مشکلی که هم تیمی اش لوئیس هممیلتون را نیز در حالی که صدرنشین بود مجبور به کناره گیری کرد.

باتن در حال حاضر از مدعیان عنوان قهرمانی است در حالی که تنها ۶ مسابقه از این فصل فرمول ۱ باقی مانده است او توانسته ۷۵ امتیاز بیشتر از راننده‌ی ماهر فراری، فرناندو آلونسو کسب کند.

همیلتون قهرمان ۲۰۰۸ نیز خروج خود از مک کلارن به مقصد مرسدس بنز را در انتهای فصل اعلام کرده است البته او جریمه نشده چرا که برخلاف تعویض غیرقانونی جعبه فرمانش موفق نشده رقابت های سنگاپور را به پایان برساند./آق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.