باداشتوبر: تا اولین حضور گواردیولا آماده می‌شوم

۲۴اردیبهشت،

هولگر باداشتوبر که در ۲ دسامبر سال ۲۰۱۲ (۱۱ آذر ) در جریان بازی منجر به تساوی یک بر یک مقابل بروسیادورتموند دچار پارگی رباط صلیبی شد، در مصاحبه‌ای با روزنامه تاگس‌سایتونگ عنوان کرد در تاریخ ۲۶ ژوئن(۵ تیر ) که اولین جلسه تمرینی سرخ‌پوشان با حضور پپ گواردیولا، ‌مربی جدید اسپانیایی برگزار خواهد شد،‌ در میدان حضور دارد.

به نقل از فارس، وی گفت: خوشبختانه قدم به قدم وضعیتم بهبود پیدا می‌کند. پزشکان نظر دادند که تا زمان اولین جلسه آغاز تمرینات آماده خواهم شد. به این ترتیب هدف و انگیزه‌ام حضور در این جلسه است.

باداشتوبر ادامه داد: چون شدت مصدومیتم سنگین بود، طبیعی است برای بهبودی نیاز به زمان زیادی داشتم. فکر می‌کنم تا آن موقع کاملا در وضعیت مناسب برای انجام تمرینات تیمی زیر نظر مربی جدید(گواردیولا) قرارگیرم.

مدافع تیم ملی آلمان از این که قادر نیست در دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا در تاریخ ۴ خرداد در ورزشگاه ومبلی به میدان رود، نیز اظهار تاسف کرد و گفت:‌ دوست داشتم من هم امکان حضور در بازی می‌داشتم اما اکنون مجبورم از دور بازی را پیگیری و تماشا کنم. برای من این اتفاق خیلی ناخوشایند است. هر چند که خودم را بخشی از تیم می‌دانم. امیدوارم همه چیز برای بایرن خوب پیش برود و قهرمان شود.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.