بارسلونا برای فرار از شکست مجبور شد تا لحظات آخر صبر کند

بارسلونا که در آخرین بازی خود در لالیگا تحت هدایت ‘ پپ گوآردیولا ‘ ۱۰ نفره شده بود در حالی که دو بر یک از حریف خود عقب افتاده بود در نهایت با یک ضربه سر ‘ سیدو کیتا ‘ در لحظات آخر نتیجه را مساوی کرد.

این در حالی است که کاتالانها با گل زوهنگام ‘سرگئی بوسکتس’ پیش افتاده بودند ولی در اوایل نیمه دوم با اخراج ‘دنی آلوز’ ۱۰ نفره به کار خود ادامه دادند.

با اخراج آلوز ، روبن کاسترو از برتری شمار بازیکنان بتیس به نحو احسن استفاده کرد و طی بیست دقیقه آخر بازی دو گل برای تیم میزبان به ثمر رساند و اگر گل کیتا در لحظات آخر نبود می توانست میهمان خود را با شکست بدرقه کند.

گوآردیولا که در این فصل جام قهرمانی لالیگا را از دست داده و به رئال مادرید رقیب خود واگذار کرده است اکنون باید به افتخارات چهار فصل گذشته بارسا دل خوش کند که طی آن تیم تحت رهبری وی به ۱۳ جام از جمله سه جام قهرمانی در لیگ دست یافته است.

بارسا باید در تاریخ ۲۵ مه در فینال جام حذفی اسپانیا به مصاف آتلتیک بیلبائو برود و این آخرین بازی آبی اناری پوشان تحت رهبری گوآردیولا خواهد بود.

گواردیولا گفت :’ من هیچ تصوری در مورد اینکه چه خاطراتی در لیگ باقی خواهم گذاشت ندارم . ولی امیدوارم که خاطرات خوشی از خود برجای گذاشته باشم و این خاطرات مدتها باقی بماند. ‘

در این دیدار لیونل مسی شب آرامی را پشت سر گذاشت و فوق ستاره آرژانتینی نتوانست گلی بر ۵۰ گل خود در لیگ بیافزاید.

مترجمام ۱۴۰۳ ** ۱۵۷۴

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۲۸۲۵۷


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.