بارش برف در اردبیل/ اکثر جاده ها لغزنده است

۲۹م اسفند ،

بارش برف در روزهای آخر سال اردبیل و چند شهر دیگر استان را سفید پوش و مردم و مسافران را غافلگیر کرد .

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، بارش برف که از اوایل شب قبل  در اردبیل و چند شهر دیگر استان آغاز و بصورت پراکنده ادامه دارد چهره زمستانی به برخی مناطق استان بخشیده و مردم و مسافران را غافلگیر ساخته است.

بارش برف در برخی از گردنه های استان لغزندگی جاده ها را فراهم ساخته که رانندگان در گذر از این مناطق باید هوشیار بوده و با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

پلیس راه فرماندهی انتظامی استان در اطلاعیه ای از باز بودن تمامی محور های مواصلاتی استان خبر داد و از رانندگان خواست: زنجیر چرخ و سایر وسایل ایمنی به همراه داشته و در جهت ایجاد سفری بی خطر با ماموران انتظامی، راهداران و امداد و نجات جاده ای همکاری کنند.

بر اساس اعلام هواشناسی این سامانه بارشی تا فردا از منطقه خارج ولی دمای هوا در برخی مناطق نسبت به روزهای قبل تا ۱۸ درجه کاهش خواهد یافت.

بعلت بارش سطح جاده های استان مازندران لغزنده است

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران فرماندهی پلیس راه استان مازندران در اطلاعیه ای از بارش باران در محورهای مواصلاتی استان و لغزنده بودن سطح جاده ها خبر داد .

در این اطلاعیه آمده است،با توجه به تغییرات آب و هوایی از شب قبل در استان مازندران و بارش باران سطح جاده های استان لغزنده است.

این گزارش حاکی است،با توجه به بارش خفیف برف در ارتفاعات جاده کندوان کلیه محورهای مواصلاتی استان باز و ترافیک روان در آن جریان دارد.

در این اطلاعیه آمده است، تا ۵ فروردین ماه محدودیت های ترافیکی برای تردد کامیون ها در جاده هراز و تریلر در جاده فیروزکوه تا ساعت ۲۲شب اعمال خواهد شد.

گفتنی است، پلیس راه استان مازندران به رانندگان و مسافران نوروزی اخطار داد:با احتیاط و رعایت حق تقدم در محورهای مواصلاتی استان رانندگی و از شتاب زدگی وعجله جدا خودداری کنند./ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.