بارگذاری Gmail و تقویم اینترنتی گوگل فراهم شد

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

شرکت گوگل پس از مدت‌ها انتظار سرانجام قابلیتی را ارایه کرد که کاربران بر اساس آن می‌توانند یک کپی از اطلاعات Google Calendar وGmail  را روی رایانه شخصی خود بارگذاری کنند.
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، قابلیت تازه به این معنا خواهد بود که کاربران هم‌اکنون می‌توانند از اطلاعات پست‌های الکترونیکی و تقویم اینترنتی خود یک نسخه پشتیبان تهیه کنند یا آن‌ها را روی دستگاه‌های دیگر مورد استفاده قرار دهند.
این سرویس تازه به شما امکان خواهد داد تمامی پست‌های الکترونیکی و اطلاعات مندرج در تقویم اینترنتی خود را با فرمت MBOX بارگذاری کنید یا به راحتی بتوانید آن‌ها را دسته‌بندی کنید و برچسب‌های مورد نظر را برای هر بخش در نظر بگیرید.
 
طبقه‌بندی اطلاعاتی که قصد انتشار یافتن آن روی پست الکترونیکی یا تقویم اینترنتی را دارید این امکان را به شما می‌دهد تا از تمام اطلاعات خود روی رایانه‌های مختلف نسخه پشتیبان داشته باشید و به راحتی بتوانید آن‌ها را مدیریت کنید.
 
این قابلیت تازه بخشی از سرویس Google Takeout محسوب می‌شود که امکان بارگذاری و در اختیار داشتن یک آرشیو شخصی از اطلاعات خود روی تمام محصولات گوگل را فراهم می‌کند.
علاوه بر Gmail و Google Calendar، شما می‌توانید در آرشیو شخصی خود اطلاعات Google+، YouTube، Google Contacts، Google Drive، Google Voice، Google Profile، Google location history، Google Hangouts و دیگر اطلاعات شخصی در ابزارهای گوگل را در اختیار داشته باشید.
 

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.