بار دیگر ˝وصل یار˝ در تالار وحدت هنرنمایی می‌کند

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

گروه موسیقی ˝وصل یار˝ به دنبال اجراهای پیشین خود، این بار نیز با برنامه های متنوع تری به روی صحنه تالار وحدت می رود.

به گزارش ممتاز به نقل از هنرآنلاین، گروه موسیقی «وصل یار»به سرپرستی ابراهیم اثباتی با اجرای قطعات موسیقی و ترکیب آن با جلوه های بصری توانسته است راهی تازه در اجرای موسیقی در پیش گیرد و به دنبال اجراهای قبل خود، این بار در تالار وحدت به هنرنمایی می پردازد.

در بخش اول این کنسرت قطعات نیستان، طباله پیر، جام، نوبهار عشق و در بخش دوم قطعات رقص خورشید، عاشق هشیار، ذره صفت، نی و وصل یار اجرا می گردد که قطعه های جام و رقص خورشید برای اولین بار نواخته و خوانده خواهند شد.

کنسرت مردادماه وصل یار به خوانندگی وحید تاج، همخوانی هوروش خلیلی و فرزانه ابراهیمی و کارگردانی علاءالدین پژهان برگزار می گردد.

حسین قاسم زاده، نوازنده نی و تنبور؛ ابراهیم یساول زاده، نوازنده قانون؛ سعید بهرامی، نوازنده عود؛ نگار نوراد، نوازنده ویولن سل؛ ساتگین نمازی، نوازنده پیانو؛ میثم امینی، نوازنده ادو، کاخن و درام؛ نعیم شاه مرادخانی، نوازنده دف و بندر؛ احسان شفیعی، نوازنده پرکاشن؛ شاهرخ گلچین معانی، نوازنده دی جی ری دو؛ فرهنگ سرخوش، نوازنده گیتار فلامینکو؛ بهفر بزرگی، نوازنده تن فلوت نوازندگان حاضر در این کنسرت می باشند و رزماری عیسی پور، ریچارد عیسی پور و مریم شریف زاده گروه کر این کنسرت را تشکیل می دهند.

گفتنی است کنست گروه موسیقی “وصل یار” از هجدهم تا بیست و یکم مردادماه ساعت ۲۰ در تالار وحدت اجرا می گردد.

پایان پیام/۴۶


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.