بازار داغ LCD‌های سایز بزرگ در شهرستان‌ها

۰۵خردادماه،

 

 
اگر چه این روزها در بازار خرید و فروش تلویزیون نمونه‌های LCD دیگر مانند سابق مخاطب ندارند، اما همچنان بعضی از شرکت‌های عرضه کننده به تولید این نمونه از تلویزیون‌ها اقدام کرده و سایزهای بزرگ این تلویزیون‌ها را به بازار عرضه می‌کنند.
 
به گفته زرباف، یکی از کسبه بازار تلویزیون، با توجه به اینکه در شهرستان‌ها هنوز خریداران به دنبال نمونه‌های ارزان می باشند و از طرفی تقاضا برای سایز بزرگ‌ها بسیار شده‌اند، تولیدکنندگان تلویزیون محصولات سایز بزرگ مبتنی بر تکنولوژی LCD را تولید و به شهرستان‌ها ارسال می‌کنند. این فعال بازار به «دنیای اقتصاد» گفت: البته در بازار تهران نیز نمونه‌های سایز بزرگ LCD از سوی بعضی از خریداران مورد توجه قرار می‌گیرند. اما در کل LCD‌ها بیشتر به شهرستان‌ها ارسال شده و بازار خوبی در شهرستان‌های کوچک دارند.
یکی دیگر از کسبه بازار هم گفت: تولیدکنندگان تلویزیون به سبب اینکه بازار شهرستان را از دست ندهند خط تولید LCD‌ها را از کار نینداخته و این تلویزیون‌ها در شهرستان‌ها بازار داغی دارند.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در شهرهای بزرگ LED‌ها و مخصوصا نمونه‌های هوشمند با سایزهای بزرگ تر از ۴۲ اینچ به شدت مورد استقبال قرار گرفته‌اند، گفت: این استقبال بالا با افزایش قیمت نیز توام بوده است. به طوری که طی ماه‌های قبل قیمت‌ها در حدود ۵ درصد افزایش یافته است.البته شرکت‌های عرضه کننده و تولیدکننده این موضوع را تکذیب کرده و می‌گویند: تنها یک درصد به قیمت‌ها طی سه ماه اخیر افزوده شده است که آن هم بابت مالیات بر ارزش افزوده است.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.