بازار مواج خودرو آرام گرفته است

۱۱م آذر ،

بازار مواج خودرو آرام گرفته است

عصر خودرو : در بازار خودروهای داخلی، پراید ۱۱۱ با ثبات قیمت ۱۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، پراید ۱۳۱ با ۲۰۰ هزار تومان افزایش، ۱۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و پراید ۱۳۲ با ۲۵۰ هزار تومان کاهش، ۱۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان فروخته شدند.

به نقل از  ممتاز نیوز، بازار خودرو که این روزها با کاهش خرید و فروش مواجه شده، با وعده اخیر وزیر صنعت مبنی بر افت ۱۰ تا ۲۰ درصدی قیمت و افزایش تیراژ خودرو در آینده، این بازار در رکود به سر می برد و مشتریان با امید کاهش قیمت دست از خرید کشیده اند.
این گزارش حاکیست، در بازار خودروهای داخلی، پراید ۱۱۱ با ثبات قیمت ۱۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، پراید ۱۳۱ با ۲۰۰ هزار تومان افزایش، ۱۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و پراید ۱۳۲ با ۲۵۰ هزار تومان کاهش، ۱۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان فروخته شدند.
در این بازار، تیبا با ثبات بها ۱۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و تینا این محصول لوکس سایپا با قیمت ۱۱۸ میلیون تومان، ماکسیما در کلاس ۵، ۸۰ میلیون و در کلاس۸، ۹۰ میلیون تومان، رانا ۲۷ میلیون تومان، سمند EF7 دوگانه سوز، ۲۲ میلیون تومان و مدل بنزینی آن ۲۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، سمند SE، ۱۹ میلیون تومان، تندر ۹۰ در مدل E1، ۲۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و در مدل E2، ۲۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش رسیدند.
براساس این گزارش، در بین محصولات پژو، این خانواده پرطرفداردر بازار خودروی ایران، پژو ۲۰۶ در تیپ ۲ و تیپ۶ با ثبات قیمت، ۲۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و ۴۰ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ صندوقدار V8 با افزایش، ۳۴ میلیون تومان و V9 و V20 با ثبات بها به ترتیب ۴۰ و ۲۷ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتومات ۴۵ میلیون تومان، پژو پارس نیز با کاهش قیمت ۲۵ میلون تومان و دوگانه سوز آن ۲۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بازار به فروش رسیدند.
در بازار خودروهای وارداتی، در میان خانواده هیوندا، سوناتا و آزرا گرانجو با ثبات قیمت ۱۱۷ و ۱۶۰ میلیون تومان و I30 با نرخ ۸۵ میلیون تومان و اما IX55 با افزایش ۱۷۰ میلیون تومان و IX33 با کاهش، ۱۳۳ میلیون تومان در بازار فروخته شدند.
از میان محصولات کیا، خودروی اسپورتیج با بهای ۱۲۵ میلیون تومان، سانتافه با رشد ۱۳۰ میلیون تومان، سراتو با افت ۸۵ میلیون تومان و کیا اپتیما با نرخ ۱۱۳ میلیون تومان در بازار فروخته شدند.
محصولات تویوتا در هفته قبل تغییر خاصی را تجربه نکرد و کرولا و اوریون با همان قیمت ۹۰ و ۱۳۰ میلیون تومان به فروش رسیدند.
شایان ذکر است، در بین خودروهای ژاپنی مزدا ۲ و ۳ با ثبات قیمت ۶۱ و ۹۰ میلیون تومان و سوزوکی کیزاشی در مدل فول با قیمت ۱۱۰ میلیون تومان و در مدل نیمه فول ۱۰۵ میلیون تومان رقم خورد

شنبه ۱۱ آذر   ۱۵:۵۶

منبع:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.