بازار ۱٫۸ میلیارد دلاری تجهیزات ۳G و ۴G در سال ۲۰۲۴

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

ارزش بازار جهانی زیرساخت‌های شبکه موبایلی بسته‌های اطلاعاتی یا همان شبکه‌های ۳G و ۴G تا پایان سال جاری میلادی به ۱٫۸ میلیارد دلار می‌رسد.
 
بزرگان صنعت تجهیزات و شبکه‌های بی‌سیم در سال ۲۰۱۲ میلادی مشکلات فراوانی را پیش‌روی خود دیدند، اما افزایش درخواست بازار جهانی برای زیرساخت‌ها و شبکه‌های موبایلی ۳G و ۴G که همچنان رو به افزایش است سبب شد تا این شرکت‌ها طی سال جاری میلادی موفقیت‌های فراوانی کسب کنند.
 
به گزارش فارس به نقل از سلولار – نیوز، مرکز تحقیقاتی ABI Research در گزارشی تازه اعلام کرد که ارزش بازار جهانی زیرساخت‌های شبکه موبایلی بسته‌های اطلاعاتی تا پایان سال جاری میلادی به ۱٫۸ میلیارد دلار می‌رسد.
 
جو هافمن(Joe Hoffman) مدیر تحقیقات این مرکز تحقیقاتی گفت: «افزایش ترافیک جهانی شبکه‌های ۳G و ۴G سبب خواهد شد تا ارزش بازار شبکه‌های موبایلی بسته‌های اطلاعاتی طی ۵ سال آینده به ۱۰ میلیارد دلار برسد».
 
لازم به ذکر است که طی فصل اول سال جاری میلادی بازار شبکه‌های هسته‌ای موبایلی نسبت به فصل پایانی سال ۲۰۱۲ میلادی با کاهش ۱۲ درصدی درآمدهای خود مواجه شد.
 
اما در پی افزایش درخواست کاربران برای استفاده از سرویس‌های اطلاعاتی موبایلی، این بازار در فصل پایانی سال قبل ۴۴ درصد رشد کرده است.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.