بازداشت ضاربان یکی از قویترین مردان ایران

۱۶اردیبهشت،

عوامل درگیری و مجروح کردن علی اسماعیلی یکی از قویترین مردان ایران از سوی پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

ممتازنیوز: عوامل درگیری و مجروح کردن علی اسماعیلی یکی از قویترین مردان ایران از سوی پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ محمد صادقی در تشریح این خبر گفت : در ساعت ۲۲ پنجم اردیبهشت ماه سال جاری فردی به نام “ن .الف” یکی از قویترین مردان ایران در حال رفتن از باشگاه بدنسازی خود در منطقه آق تپه مهرشهر کرج به منزل شخصی اش بود که ناگهان سرنشینان یک دستگاه خودرو پراید با سد کردن راه وی اقدام به درگیری و مضروب کردن این ورزشکار از ناحیه شکم و سر کردند.

رئیس پلیس امنیت البرز افزود:با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله دو اکیپ از ماموران پلیس اطلاعات به محل درگیری اعزام و پس از شنیدن اظهارات شاهدان و فرد مجروح شده هویت ضاربان شناسایی و دستگیری آنها در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات نامحسوس مخفیگاه یکی از ضاربان را شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه او را در منطقه آق تپه دستگیر و به پلیس اطلاعات منتقل کردند.با دستگیری یکی از متهمان و بازجویی های تکمیلی از وی دو متهم متواری این پرونده نیز طی دو عملیات پلیسی با استقرار در محلهای اختفا و پاتوقهای احتمالی آنها در کمتر از ۴۸ ساعت در منطقه حسین آباد مهرشهر شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ صادقی در خصوص انگیزه ضاربان از این عمل گفت: هر دو طرف درگیری از ساکنان یک منطقه می باشند و نسبت به هم شناخت قبلی دارند و این درگیری نیز به خاطر اختلافات محلی رخ داده است، هرچند در شکل گیری این درگیری فرد ورزشکار “ن . الف” هیچ نقشی نداشته است.

 متهمان دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

خبرگزاری مهر


نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.