بازدید مدیر عامل بانک ملی ایران از گروه صنعتی و پژوهشی «زر»

در راستای حمایت از تولید و سرمایه ایرانی انجام شد:
بازدید مدیر عامل بانک ملی ایران از گروه صنعتی و پژوهشی «زر»

۰۹:۵۵ (سه شنبه ۹ خرداد )
اخبار مرتبط
نسخه چاپی نسخه چاپی

حیدری مدیرعامل بانک ملی ایران به اتفاق تنی چند از اعضای هیأت مدیره این بانک،از گروه صنعتی پژوهشی «زر» بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی گروه صنعتی پژوهشی «زر»، این بازدید در راستای اجرای شعار «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» اعلام شده از سوی مقام معظم رهبری و به منظور رونق فضای تولید و کسب و کار و تشویق و ترغیب تولیدکنندگان در کشور انجام شد.

در این بازدید، مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره بانک ملی از بخش‌های مختلف این واحد صنعتی و پژوهشی دیدن کرد و از نزدیک در جریان پیشرفت‌ها و دست‌آوردهای این تولیدکننده ایرانی قرار گرفت.

در جلسه‌ای که پس از این بازدید برگزار شد، مرتضی سلطانی، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل گروه صنعتی و پژوهشی زر، گزارشی از فعالیت‌های این گروه و همچنین مسایل و مشکلات صنعت غذایی کشور ارائه داد.

گروه صنعتی و پژوهشی «زر»  فعالیت خود را از سال  ۱۳۷۸ آغاز کرد و در حال حاضر با داشتن ۱۴ خط تولید به ظرفیت ۱۵۰۰ تن در روز و بیش از ۲ هزار نفر پرسنل، نقش مهمی را در ارتقای صنایع غذایی و صادرات کشور ایفا می‌کند. این گروه همچنین توانسته است با افزایش تعداد سیلوهای غلات خود، بالاترین توان ذخیره‏سازی یکجا در کشور را کسب کرده و با راه‏اندازی ۵ خط تولیدی آرد، مقام نخست بیشترین ظرفیت تولید یکجای انواع آرد را در کشور از آن خود کند.


Foodna RSS Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.