بازدید ۴۰ هزار نفر از برج میلاد

جام جم آنلاین: بازدید شهروندان و علاقه مندان از جشنواره تابستانی برج میلاد به عنوان یکی از مقاصد گردشگری شهر تهران به بیش از ۴۰ هزار نفر رسید.

به گزارش روز یکشنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری تهران، مدیرعامل برج میلاد تهران با اشاره به استقبال خارج از انتظار شهروندان از برپایی جشنواره تابستانی در بلندترین سازه کشور، گفت: با گذشت تنها سه هفته از آغاز جشنواره بیش از ۴۰ هزار نفر از امکانات جشنواره استفاده کرده که تا پایان جشنواره و با توجه به گستردگی برنامه ها در ماه های آینده ، این میزان بازدید، رشد چشمگیری خواهد داشت.

وی با بیان اینکه تاکنون ۴۲ هزار نفر از برنامه های مختلف جشنواره تابستانه برج میلاد استفاده کرده اند، افزود: برج میلاد تهران ظرفیت های گسترده ای برای بازید شهروندان دارد. بسیاری از شهروندان و گردشگران از برگزاری چنین جشنواره ای در برج میلاد تهران استقبال کرده و معتقدند که برگزاری اینگونه جشنواره ها موجب می شود که گردشگران بیشتری برای بازدید به شهر تهران بیایند.

فرزاد هوشیار پارسیان ضمن دعوت از تمامی شهروندان تهرانی، اظهارداشت: جشنواره تابستانی برج میلاد همه روزه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ و در ایام ماه مبارک رمضان تا ساعت دو بامداد میزبان علاقه مندان است.

به گفته مدیرعامل برج میلاد تهران، در جشنواره تابستانی بیش از ۴۰ کلبه مشتمل بر کلبه های سوغات اقوام ایرانی، دوچرخه سواری، چایخانه سنتی، بازی های رایانه ای، موسیقی محلی، تئاتر عروسکی، پانتومیم و … از ویژه برنامه های جشنواره تابستانی ششمین برج مخابراتی بلند دنیاست.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.