بازدید پرویز پرستویی از مناطق زلزله‌زده+عکس

۳۱فروردین۱۳،

پرویز پرستویی ظهر امروز در این بازدید ‌اظهار داشت: برای التیام بخشیدن به فشارهای روحی ناشی از زلزله بر روی کودکان در شهرستان دشتی به دنبال اجرای جشنواره شادی ویژه کودکان در این مناطق هستیم.

پرویز پرستویی‌ از مناطق ‌زلزله‌زده دشتی بازدید کرد و برحل مشکلات مردم این منطقه توسط مسئولان تاکید کرد.

به گزارش فارس، پرویز پرستویی ظهر امروز در این بازدید ‌اظهار داشت: برای التیام بخشیدن به فشارهای روحی ناشی از زلزله بر روی کودکان در شهرستان دشتی به دنبال اجرای جشنواره شادی ویژه کودکان در این مناطق هستیم.

وی بیان کرد: هدف از آمدن به این مناطق ابراز همدلی، همدردی و همراهی با عزیزانی است که از لحاظ مالی، روحی، جسمی و روانی صدمه دیده‌اند.

پرستویی افزود: ما علاوه بر ابراز همدردی با حضور در این مناطق در یک بازدید میدانی به بررسی وضعیت روحی ساکنین به ویژه کودکان برای اجرای جشنواره شادی در این مناطق می‌پردازیم.

وی وضعیت مردم در این مناطق را اسف‌ بار توصیف کرد و گفت: با توجه به اینکه این مردم در این اتفاق تمام امکانات معیشتی خود را از دست داده‌اند و با توجه به شدت گرما در این مناطق و همچنین ماه مبارک رمضان در پیش رو، کمک رسانی به این مردم در اسرع وقت بسیار حائز اهمیت است.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین مسئله در حال حاضر این است که ما چقدر به فکر همنوعان خود که زندگی خودشان را از دست دادند و هیچ چیزی برای زندگی کردن ندارند، هستیم.

پرستویی بیان داشت: با توجه به مشکلات موجود، اون چیزی که در روان این مردم ماندگار خواهد بود، آسیب‌های روحی است که جبران آن بسیار سخت است و ما درصدد هستیم که با راه اندازی این جشنواره بتوانیم ساعاتی خوشی را به چادرهای آنان ببریم.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.