بازنشستگی سیاسی مشاور کروبی

مشاور کروبی طی یادداشتی در وبلاگ شخصی خود اعلام کرد که قصد دارد خود را از صحنه سیاست بازنشسته کند البته هنوز به نتیجه ای قطعی در این مورد نرسیده است!

مجتبی واحدی در مقدمه یادداشت خود هشدار هم داده است که رسانه های داخلی و طرفدار نظام جمهوری اسلامی از این خبر ذوق زده نشوند چرا که این بازنشستگی به معنای ناامیدی وی نیست، اما نکته جالب استدلال های مشاور کروبی برای این تصمیم است.

او برای این تصمیم دو دلیل ذکر کرده و در توضیح دلیل نخست نوشته است: «نخستین دلیل، وضعیتی است که در داخل اردوی اصلاح طلبان وجود دارد و متاسفانه، انرژی گروهی از اصلاح طلبان، صرف مقابله با من می شود… گروهی از دوستانم برای بازگشت بی قید و شرط به داخل حاکمیت و در واقع پذیرش وضعیت اسف انگیز حاکم بر کشور، با یکدیگر مسابقه گذاشته اند.»

مشاور کروبی در ادامه مدعی شده این رویکرد عده ای از اصلاح طلبان، کمک به ظالم و موجب عذاب الهی است اما ننوشته است که دریافت مواجب از سفارت اسرائیل، روباه پیر و عمله سازمان سیا شدن مشمول چه حکمی است!

مجتبی واحدی دلیل دوم خود را ذکر نکرده و گفته است برای رفع مشکلاتش با اپوزیسیون خارج نشین مذاکراتی داشته اما آنها هم دست رد به سینه او زده اند. وی در پایان هم متذکر شده است که برای اتخاذ تصمیم نهایی حتما با مشاورانی مشورت خواهد کرد و از نظرات آنها بهره خواهد برد. البته بهتر است وی در انتخاب مشاوران خود دقت کند چرا که مشاوران کروبی حتی نتوانستند او را در غلبه به آرای باطله یاری کنند و در نهایت نیز با طناب آنان به ته چاه فتنه رفت.

واحدی در انتها اعلام کرده است برای آغاز این بازنشستگی تا مدتی در فیس بوک و سایر شبکه های اجتماعی تنها خواننده خواهد بود.

/۲۹۲۱۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.