بازنگری۴۰۰ سرفصل درسی دانشگاه‌ها

جام جم آنلاین: وزیر علوم تحقیقات و فناوری از بازنگری ۴۰۰ سرفصل درسی دانشگاه‌ها خبر داد و گفت: امسال ۱۰۰سرفصل جدید به دانشگاه‌ها ابلاغ شد.

کامران دانشجودر حاشیه دیدار با آیت‌الله نوری همدانی در گفتگو با  فارس ابراز داشت: دراین دیدار گزارش بازنگری ۴۰۰ سرفصل در دانشگاه‌ها و ورود ۱۰۰ سرفصل جدید دیگر به این مراکز در آغاز سال تحصیلی ارائه و خاطرنشان شد که بررسی‌های لازم برای دیگر سرفصل‌ها در حال انجام است.

 وزیر علوم با اشاره به ابزار خشنودی این مرجع تقلید از بازنگری سرفصل‌های دانشگاه‌ها بیان کرد: این مرجع تقلید تحقق این مهم را بسیار دشوار دانسته و از اینکه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نسبت به شروع این مهم اقدام کرده است ابراز خرسندی کرد.

وی اضافه کرد: در این دیدار گزارشی از جذب ۱۰ هزار استاد جدید در دانشگاه‌ها به آیت‌الله نوری همدانی ارائه شد و ایشان نیز بر اخلاق‌مداری و همخوانی اعمال و رفتار اساتید با موازین شرعی تاکید کرد.

دانشجو ادامه داد: به این مرجع تقلید اطمینان داده شد اساتیدی که در دانشگاه‌ها تدریس می‌کنند از بهترین اساتید در ابعاد علمی و اخلاقی هستند.

وزیر علوم تحقیقات‌ و فناوری همچنین از افزوده شدن شهریه برخی از دانشگاه‌ها ابراز بی‌اطلاعی کرد و سپس ابراز داشت: دانشگاه‌ جامع علمی کاربردی، دانشگاه آزاد اسلامی و دیگر دانشگاه‌های غیر انتفاعی مجاز هستند تا ۱۵ درصد شهریه خود را افزایش دهند ولی تاکنون این افزایش صورت نگرفته است.(فارس)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.