بازیگر سینما نقره داغ شد

  عکس های جذاب امروز ارسال برای دوستان

مردی که بدون اجازه شریک خود، رستورانشان را در شمال غرب تهران به یک بازیگر سینما اجاره داده و میلیون‌ها تومان از وی کلاهبرداری کرده و متواری شده بود، تحت تعقیب پلیس تهران قرار گرفت.

به گزارش جام‌جم، روز گذشته وکیل یکی از بازیگران سرشناس سینما و تلویزیون با حضور در شعبه چهارم بازپرسی دادسرای ناحیه دو تهران علیه مردی به اتهام کلاهبرداری میلیونی شکایت کرد.

این وکیل گفت: موکلم در صدد راه اندازی یک رستوران در شمال غرب تهران بود تا این‌که پس از بررسی شرایط چند رستوران، یکی از آنها را مناسب دانست و تصمیم گرفت آنجا را اجاره کند.

رستورانی که ۵۵ میلیون تومان آب خورد

وی اضافه کرد: پس از چند مرتبه ملاقات با مردی که خود را صاحب رستوران معرفی می‌کرد، سرانجام به توافق رسیدند و موکلم ـ مرد بازیگر ـ سه فقره چک معادل ۵۵ میلیون تومان را همراه یک فقره چک ضمانت تحویل صاحب رستوران داد و قرار شد چند روز دیگر آنجا را راه اندازی کند.

مرد وکیل گفت: موکلم چند مرتبه برای تحویل کلید رستوران و دریافت قرار داد اجاره با صاحب رستوران تماس گرفت، اما او پاسخی نمی‌داد و تلفن خودرا خاموش کرده بود. وی با حضور در رستوران، سراغ صاحب آنجا را گرفت، اما کارکنان اظهار بی اطلاعی کردند و گفتند چند روزی است وی را ندیده و نمی‌دانند کجا رفته است.

اجاره دهنده رستوران کلاهبردار بود

وی اضافه کرد: همان موقع مردی به موکلم ـ مرد بازیگر ـ مراجعه کرد و با معرفی خود به عنوان صاحب رستوران، علت حضورش در رستوران وی را پرسیده بود.

موکلم که از شنیدن این موضوع تعجب کرده بود، در گفت و گو با این مرد پی می‌برد، مردی که با وی معامله کرده، شریک صاحب رستوران بوده و بی‌آن‌که موضوع را با وی در میان بگذارد، رستوران را اجاره داده و پس از کلاهبرداری متواری شده است.

بنا بر این گزارش، با اطلاعات به‌دست آمده از مرد وکیل و تحقیق از مرد بازیگر در مرکز پلیس، چهره نگاری رایانه‌ای از مرد شیاد انجام شد و ماموران جستجوی گسترده‌ای را برای دستگیری کلاهبردار فراری آغاز کردند.

گردآوری : پایگاه اینترنتی ممتازنیوز

www.persianv.com
تاریخ ارسالOctober 10, 2012 06:32 PM  تعداد مشاهده: ۵

بازدید از صفحه اول


حوادث
بازنشر: ممتازنیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.