بازپخش سریال‌های ˝زیر آسمان شهر˝ و ˝پوآرو˝ از شبکه تماشا

شبکه تماشا پس از راه‌اندازی رسمی میزان پخش سریال‌های خود را بیشتر کرده و اکنون قصد دارد با پخش سریال‌های قدیمی چون ˝پوآرو˝ و ˝زیر آسمان شهر ۱˝، مخاطبان بیشتری را جذب کند.

به گزارش هنرآنلاین،  مدتی است که شبکه تماشا آنونس‌هایی از سریال‌های قدیمی تلویزیون چون «زیر آسمان شهر ۱»و «پوآرو» را پخش می‌کند و قصد دارد به زودی این مجموعه‌ها را به روی آنتن ببرد.

سریال «زیر آسمان شهر ۱» از مجموعه طنزهای اجتماعی سال ۱۳۸۰ بود که از شبکه سه سیما پخش شد. این سریال به تهیه‌کنندگی مهران غفوریان، کارگردانی رضا عطاران، مهدی فخیم‌زاده و به نویسندگی حمید برزگر و سروش صحت تهیه شده بود که پس از سری اول، سری ۲ و ۳ این مجموعه نیز ساخته شد، اما به سبب جدایی اکثر عوامل این سریال موفق به جذب تماشاگر نشد.

در «زیر آسمان شهر ۱» بازیگرانی چون حمید لولایی، مهران غفوریان، نصرا… رادش، ملکه رنجبر، رضا ژیان، کیومرث و کامران ملک‌مطیعی، معصومه کریمی، یوسف تیموری، آرام جعفری، اشکان اشتیاق و … ایفای نقش داشتند.

«پوآرو» نیز از جمله سریال‌های موفقی بود که با دوبله موفق در ایران دیده شد. این مجموعه روایتگر داستان هرکول پوآرو ، کارآگاه تخیلی بلژیکی است که توسط آگاتا کریستی، نویسنده سرشناس انگلیسی به دنیای ادبیات معرفی شد.

سریال خاطره‌انگیز «پوآرو» تا کنون از شبکه‌های تلویزیونی ایران و شبکه‌های ماهواره‌ای بازپخش شده است. این مجموعه به مدیریت دوبلاژ اکبر منانی دوبله شد و به نوعی به خاطر دوبله موفقش توانست مشهور شود.

انتهای پیام/
 


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. فلاح:

    خسته نباشید هر روز به اشتیاق دیدن شرلوک هلمز خوشحال بودیم و هر سه نوبت که پخش میشد میدیدیم میتونم خواهش کنم شما سریال پوارو را پخش یا خانم مارپل یا مادام کوری و یا سریال شمسی و مادام وخانه ی سبز ممنون

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.