بازگشایی موزه هنرهای معاصر تهران با ۲ نمایشگاه

موزه هنرهای معاصر تهران که به دستور ستاد ملی کرونا و با نارنجی شدن شهر تهران از تاریخ ۱۵ فروردین ماه، تعطیل شده بود، قرار است باردیگر بازگشایی شود.

به گزارش ممتازنیوز، موزه هنرهای معاصر تهران بعد از بیش از دو سال تعطیلی به منظور مرمت و بازسازی، در نهایت ۹ بهمن‌ماه با نمایش مجموعه آثار اهدایی زنده‌یاد منیژه میرعمادی، از هنرمندان معاصر ایران، به صورت رسمی افتتاح شد. عمر این نمایشگاه تا ۱۵ فرودین‌ ۱۴۰۰ بود و افزایش شیوع ویروس کرونا اجازه ادامه فعالیت موزه را نداد.

در حال حاضر با کاهش نسبی شمار مبتلایان در شهر تهران، قرار است این موزه بار دیگر و نمایشگاه‌ جدیدی بازگشایی شود. بر همین اساس نیز قرار است نشست خبری بازگشایی نمایشگاه جدید موزه هنرهای معاصر تهران روز سه‌شنبه (۱۱ خردادماه) ساعت  ۱۰:۳۰ در حل موزه برگزار شود.

این نشست باحضور هادی مظفری (مدیرکل هنرهای تجسمی)، احسان‌آقایی (رییس موزه هنرهای‌ معاصرتهران)، شهریارحاتمی (کیوریتور نمایشگاه «نهان‌ برعیان») و امیرراد (کیوریتور نمایشگاه «مروری بر آثار پرسونا») برگزار می‌شود.

نمایشگاه «نهان‌ برعیان» با موضوع مهندسی تصویر در نقاشی ایرانی و نمایشگاه «مروری بر آثار پرسونا» با مروری بر آثار اندی وارهول از گنجینه موزه هنرهای معاصر تهران، دو نمایشگاه جدید موزه هستند.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.