بازگشت بی سر و صدای ” حریم سلطان” !

۳۰م دیماه ،

در حالیکه انواع گمانه‌زنی در باره توقف پخش شبکه ماهواره‌ای فارسی‌زبانی که به دلیل پخش سریال جنجالی ترکی «حریم سلطان» با مخالفتهای بسیاری مواجه شده بود، ادامه داشت این شبکه مجددا و بی سر و صدا فعالیت خود را از سرگرفت!

در حالیکه انواع گمانه‌زنی در باره توقف پخش شبکه ماهواره‌ای فارسی‌زبانی که به دلیل پخش سریال ضد ایرانی ترکی «حریم سلطان» با مخالفتهای بسیاری مواجه شده بود، ادامه داشت این شبکه مجددا و بی سر و صدا و بدون هیچ توضیحی فعالیت خود را از سرگرفت!

از بعداز ظهر  پنجشنبه، بار دیگر شبکه ضد ایرانی جم در ماهواره  پخش خود را آغاز کرد! برخی سایت‌های مرتبط با برنامه‌های تلویزیونی در همین رابطه خبر داده‌اند که دیگر شبکه‌های این رسانه نیز قرار است به روال عادی برنامه‌های خود بپردازند.

 همین گزارش‌ حاکیست ادامه سریال ضد ایرانی حریم سلطان نیز قرار است با وقاحت تمام همچنان از همین شبکه پخش شود! گفتنی اینکه این سریال با انتقادات فراوانی  حتی در ترکیه مواجه شد به گونه ای که سازنده آن نیز در زیر همین فشارها اعلام کرد که قسمت های بعدی و طولانی آن به شکل خلاصه شده تهیه تا این سریال جنجالی سریعتر پایان یابد!


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. محمد مهدی:

    با سلام و تشکر از حمات شما عزیزان و مسئولیت محترم این سایت هرچند می دانم امکان دارد این نظر من در ج نشود ولی عنوان می کنم
    شما خودتان رو منتقد و دشمن شبکه های ماهواره ای و سریالهای اون به خصوص حریم سطان می نامید قابل ذکز است که در ماه گذششته چند بخش رو به انها اختصاص دادید ایا این خود یک تبلیغ برای دیدن اینها نیست تر و خدا انقدر اوام فربیب نکنید
    متشکر یا علی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.