بازگشت جانی دالر به رادیو

به گزارش ممتازنیوز به نقل از جام جم آنلاین در تاریخ شنبه ۶ آبان ۹۱،

جام جم آنلاین: مدیر رادیو نمایش با اعلام این که بزودی برخی نمایش‌های قدیمی از بدو تاسیس رادیو در ایران پخش می‌شود، توضیح داد: همیشه یکی از آرزوهای مخاطبان رادیو نمایش این بود که نمایش‌های قدیمی را پخش کنیم؛ حالا می‌خواهم این خبر خوش را بدهم که بزودی این اتفاق رخ خواهد داد.

مهدی دهقان‌نیری در گفت‌وگو با ایسنا گفت: یکی از اتفاقات مهمی که بزودی در رادیو نمایش رخ می‌دهد، پخش نمایش‌های قدیمی رادیو همچون «جانی دالر» است، طی یک سالی که رادیو نمایش راه‌اندازی شده، ما خیلی پیگیر این اتفاق بودیم تا نمایش‌های قدیمی را از آرشیو دربیاوریم و آنها را برای پخش آماده کنیم؛ بالاخره پس از سختی‌های زیاد توانستیم آنها را جمع‌آوری کنیم و در حال حاضر حدود ۶۰۰ قطعه از نمایش‌های مربوط به سال ۵۷ و ماقبل آن را آماده پخش کرده‌ایم.

وی افزود: نمایش‌های قدیمی که برای پخش در نظر گرفتیم، یکسری تغییرات همچون اضافه کردن بخش‌هایی به شکل نمایش و ضبط قسمت‌هایی از نمایش به شکل امروزی را اعمال کردیم؛ ولی در کل سعی کردیم هر آنچه را در قدیم بودند پررنگ‌تر مطرح کنیم.

مدیر رادیو نمایش گفت: به عنوان مثال یکی از قدیمی‌ترین برنامه‌های رادیو ایران با عنوان «یکی بود، یکی نبود» را برای پخش در رادیو نمایش در نظر گرفتیم. پخش روزانه این برنامه از روز گذشته آغاز شده است.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.