بازگشت خواننده برجسته موسیقی سنتی به ایران

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

کنسرت سینا سرلک که یک سالی می گردد در آمریکا زندگی میکند، پس از بازگشت این خواننده از ینگه دنیا و سپری شدن ایام محرم و صفر در تالار وحدت برگزار می‌شود.

سیاوش آریامنش، آهنگساز و نوازنده سنتور در گفت و گو با هنرآنلاین گفت: هم اکنون در تدارک و برنامه‌ریزی برای برگزاری کنسرت هستیم که این کنسرت بعد از ایام محرم و صفر در تالار وحدت برگزار می‌شود.

این آهنگ‌ساز در ادامه با اشاره به اینکه سینا سرلک به عنوان خواننده در این کنسرت حضور دارد، تاکید کرد: در این کنسرت قطعاتی از ساخته‌های خودم اجرا می‌شود، همچنین این کنسرت شامل دو بخش است که بخش اول به گروه‌نوازی و در بخش دوم قطعاتی به تک‌نوازی اعضای گروه اختصاص دارد.

این نوازنده دربارهٔ اعضا و نوازندگان گروه گفت: در این کنسرت امیرحسین رضا (تار)، پیام بهیرایی (عود)، محمدرضا نوتاش (تار)، علیرضا دریایی (کمانچه)، حسین سلیمانی (کمانچه)، محمد کشانی (کمانچه)، سودابه بدیعی (قیچک آلتو)، سیامک بنایی (تنبک) و… از اعضا و نوازندگان این گروه می باشند، همچنین من به عنوان آهنگ‌ساز و نوازنده سنتور با این گروه همکاری می‌کنم.

آریامنش در ادامه خاطرنشان کرد: همچنین آلبوم “حدیث سعدی” با صدای علیرضا وکیلی‌منش بعد از ایام محرم و صفر روانه بازار موسیقی می‌شود.

این نوازنده سنتور با اشاره به اینکه آهنگ‌سازی این اثر موسیقایی را بر عهده داشته است، دربارهٔ قطعات این آلبوم گفت: این اثر شامل ۱۰ آهنگ در آواز دشتی است و نام قطعات آن پیش درآمد ساز و آواز گوشه درآمد، چهار مضراب سنتور و تمبک، ساز و آواز گوشه سارنج غزل سعدی، تصنیف سوز عشق غزل سعدی، مقدمه عشاق، تصنیف پیوند غزل سعدی، ساز و آواز گوشه عشاق، تصنیف دلبر طناز است.

سیاوش آریا منش در پایان گفت: همچنین در این آلبوم امیرحسین رضا (تار)، یعقوب نوروزی (عود)، علیرضا جواهری (رباب)، محمد رضا نوتاش (تاربم)، علیرضا دریایی (کمانچه/ویلن)، علی نجفی (نی)، سیامک بنایی (تنبک)، محمد رضا وکیلی منش (خواننده) از اعضا و نوازندگان این گروه می باشند.

منبع: هنرآنلاین


موسیقی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.