بازگشت روحانیون به مترو/ پاسخگویی به شبهات دینی مسافران

بازگشت روحانیون به مترو/ پاسخگویی به شبهات دینی مسافران

طرح نسیم بهشت جهت مشاوره دینی و پاسخگویی به شبهات دینی با حضور روحانیون و طلاب حوزه‌های علمیه در ۳۰ ایستگاه منتخب مترو شهر تهران برگزار می‌شود.

به  گزارش خبرگزاری مهر ،حجت الاسلام جعفرپور درباره ویژه برنامه‌های فرهنگی به مناسبت ماه رمضان در این شرکت از اجرای طرح نسیم بهشت جهت مشاوره دینی و پاسخگویی به شبهات دینی با حضور روحانیون و طلاب حوزه‌های علمیه در ۳۰ ایستگاه منتخب مترو خبر داد.

وی با اشاره به اینکه استقبال مسافرین در طول دوره‌های گذشته باعث استمرار این طرح شده است افزود: در دسترس بودن روحانیون می‌تواند بسیاری از دغدغه‌ها و شبهات دینی مردم را کاهش داده و به افزایش بار معنوی آنان کمک شایانی کند.

معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه ادامه داد: ارتباط چهره به چهره از مزیت‌های این مشاوره هاست و با دوره‌های آموزشی ویژه‌ای که برای این روحانیون در نظر گرفته شده است ظرفیت بالایی برای مواجهه و پاسخگویی به افراد ایجاد شده است.

جعفرپور در ادامه ضمن بیان اینکه در این دوره علاوه بر پاسخگویی محتواهایی در قالب بروشور با موضوعات مختلف اعتقادی در بین مسافرین توزیع خواهد شد، به دیگر برنامه‌های مختص ماه مبارک رمضان اشاره و عنوان کرد: همزمان با این ماه مبارک، دروازه قرآن با بهره گیری از هویت اسلامی و ملی ایران در برخی ایستگاه‌ها رونمایی می‌شود. علاوه بر آن پیام‌ها و آموزه‌های اخلاقی نیز در قالب‌های هنری در سطح ایستگاه‌ها و قطار‌ها اکران خواهد شد.

برپایی نمایشگاه عکس رمضان در قاب تصویر از دیگر برنامه‌هایی است که معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو به آن‌ها اشاره و ذکر کرد: آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن کریم ویژه پرسنل و همچنین پخش نماهنگ و کلیپ‌های مرتبط از تلویزیون‌های ایستگاهی و قطار‌ها از جمله این برنامه هاست.


خبرگزاری مهر RSS Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.