بازگشت سردمداران شوتر نظامی به عرصه بازی‌های ویدئویی

۰۹م اسفند ،

 

آقایان وینس زمپلا و جیسون وست، سازندگان بازی تحسین شده Call of Duty: Modern Warfare 2، در استودیو تازه خود با نام Respawn Entertainment در حال کار روی یک بازی تازه می باشند و اخیرا اعلام کردند که در نمایشگاه E3 که خرداد ماه امسال برگذار می‌شود حضور خواهند داشت و از محصول تازهی رونمایی خواهند کرد.
 
به گزارش گروه بازی‌های ویدئویی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، کمپانی الکترونیک آرتز با همکاری استودیو تازه زمپلا و وست در حال همکاری می باشند و قرار است به زودی از محصول تازه خود رونمایی کنند.
 
زمپلا در توئیتر خود نوشت: "من تعداد کمی سوال پیرامون نقشه‌هایمان برای E3 دریافت کردم. بله، ما بالاخره امسال در E3 خواهیم بود."
 
وی در ادامه افزود: "ما قرار نیست دست خالی بیاییم و چیزی نشان ندهیم. در حال حاضر بیشتر از این نمی‌توانم بگویم."
 
بیش از ۴۰ نفر از اعضای استودیو Infinity Ward، سازنده بازی‌ Call of Duty، به تیم Respawn پیوسته‌اند و در این پروژه تازه دخیل خواهند بود. وست و زمپلا مدیران قبلی کمپانی Infinity Ward بودند. 
 
اولین بازی شرکت Respawn Entertainment از دو سال پیش تا به حال در حال ساخت بوده است. وینس زمپلا و جیسون وست، سال ۲۰۰۹، پس از عرضه بازی موفق Modern Warfare 2 با شرکت اکتیویژن اختلاف پیدا کردند و این مسئله سبب شد که تقریبا نیمی از کارکنان شرکت Infinity Ward از این استودیو جدا شده و با همکاری الکترونیک آرتز، استودیو تازهی تاسیس کردند تا یک بازی کاملا تازه که احتمالا در سبک شوتر نظامی بر مبنای بازی‌های چند نفره است را بسازند.

ایستنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.