بازگشت نیکبخت / پرونده

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > بسکتبال – علیرضا واحدی نیکبخت پس از چند سال دوری، به استقلال برگشت.

میثم بهرامی/ بازیکنی که سال‌ها محبوبیت خاصی بین هواداران استقلال داشت و پس از آن حضوری جنجالی در پرسپولیس را تجربه کرد، دوباره به استقلال برگشت {ایـــنـــجـــا}. این شاید مهم‌ترین خبر باشگاه استقلال در یک هفته قبل باشد. نیکبخت گرچه دیگر آن بازیکن سابق نیست و توانایی‌های قبل را ندارد، اما آن‌قدر چهره مطرحی هست که حضورش، جو باشگاه استقلال را تحت تاثیر قرار دهد. البته حضور او بیشتر با حاشیه همراه است و همین حاشیه‌هاست که استقلال را تحت تاثیر قرار داده. خود نیکبخت پس از قطعی شدن حضورش در استقلال گفت که می‌خواهد با این تیم مسافر جام جهانی شود{ایـــنـــجـــا}. اما با وجود حاشیه‌های فراوان، بعید است که او روزهای آرامی در تیم محبوب پایتخت داشته باشد.

انتقادها از همان لحظه‌ای که خبر استقلالی شدن نیکبخت روی خروجی پایگاه اینترنتی‌ها قرار گرفت آغاز شد {ایـــنـــجـــا} و چند ساعت بعد خبر رسید که هواداران استقلال در اعتراض به جذب این بازیکن، مقابل کمپ باشگاه خود تجمع کرده‌اند {ایـــنـــجـــا}. کاربران خبرآنلاین هم با نظرهایی که زیر خبرها مربوط به نیکبخت می‌نوشتند، نشان می‌دادند که چندان موافق حضور این بازیکن در استقلال نیستند {ایـــنـــجـــا}. با این حال امیر قلعه‌نویی از خریدش راضی است و در واکنش به انتقادهایی که نسبت به جذب نیکبخت شده بود، گفت: «با همین خریدها، استقلال بی‌رقیب است.» این نشان می‌داد تنها حامی نیکبخت در استقلال، سرمربی این تیم است چراکه فتح‌الله‌زاده هم راضی به جذب این بازیکن نبود؛ اما نتوانست به خواسته سرمربی تیم خود تن ندهد. البته قلعه‌نویی در حالی از نیکبخت حمایت می‌کند که این بازیکن چند سال قبل در زمان ترک استقلال گفت به خاطر قریب و قلعه‌نویی از این تیم می‌رود{ایـــنـــجـــا}.

فتح‌الله‌زاده هم در این میان مصاحبه‌ای انجام داده و حرف‌هایی زده که مشخص است استقلالی‌ها روی توان فنی نیکبخت حساب بسیاری باز نکرده‌اند و بیشتر هدفشان این بوده که دست این بازیکن را بگیرند! او در مورد نیکبخت می‌گوید: «من دیدم همه دارند نیکبخت را می‌زنند و هر کس چیزی در مورد او می‌گوید. متاسفانه این جوان و استعداد فوتبال کشور از فوتبال دور شده بود و کسی به او توجهی نمی‌کرد. این فرصت را در اختیار او گذاشتم تا به استقلال برگردد و خود را نشان دهد. با عقد قرارداد با نیکبخت در حق او کار معلمی انجام دادم و در این راه از هیچ انتقادی نمی‌ترسم. مطمئنم نیکبخت مجددا به زندگی بر می‌گردد و از نظر فوتبالی هم به ما کمک می‌کند. مطمئنم به خاطر این نیت پاک خدا به ما کمک خواهد کرد.»{ایـــنـــجـــا}

با وجود تمام این مسائل،‌نیکبخت سه شنبه ۱۱ تیرماه در تمرین استقلال شرکت کرد{ایـــنـــجـــا} و با استقلالی‌ها عکس یادگاری گرفت{ایـــنـــجـــا}. او البته در تمرین استقلال با واکنش بعضی از هواداران روبرو شد. نیکبخت که می‌داند هواداران استقلال از ماجرای رفتن او به پرسپولیس ناراحت می باشند، ترجیح می‌دهد فعلا در مورد آن ماجرا صحبت نکند. نیکبخت می‌گوید: «صحبت کردن در مورد پرسپولیس چه چیزی را عوض می‌کند؟» شاید او امیدوار است با انجام چند بازی خوب در ترکیب استقلال، هواداران را مجبور کند دست از اعتراض بردارند.

۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.