بازیکنان استقلال از تیم ملی خط خوردند

دراگان اسکوچیچ اعلام کرد با توجه به شرایط کرونایی بازیکنان استقلال، نمی‌تواند از آبی‌پوشان پایتخت در تیم ملی استفاده کند.

بازیکنان استقلال از تیم ملی خط خوردند

به گزارش ممتاز نیوز، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، در خصوص برگزاری بازی استقلال و هوادار در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر که قرار است در روز چهارشبه برگزار شود، اظهار کرد:‌ من مطلع شدم ۱۷ بازیکن استقلال کرونا گرفتند و نمی‌توانم از بازیکنان استقلال برای تیم ملی استفاده کنم اما به یک‌باره متوجه شدم قرار است این تیم بازی خود را مقابل هوادار برگزار کند و این باعث تعجب من شد که چطور بازی لیگ در فیفادی قرار است برگزار شود. کرونا گرفتن بازیکنان می‌تواند برای تیم‌های دیگر هم دردسرساز شود. با شرایط کرونایی بازیکنان استقلال به احتمال زیاد نمی‌توانیم از بازیکنان این تیم در تیم ملی استفاده کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره شرایط وریا غفوری برای دعوت شدن به تیم ملی گفت: وریا نزدیک ۳۵ سال دارد و او می‌گوید نزدیک ۱۱ کیلومتر می‌دود. برای من مهم است که او در کارهای دفاعی چه تاثیری می‌گذارد. من بازی وریا غفوری را بهتر از او می‌شناسم. من مشکلی با وریا غفوری ندارم. با سبک بازی او مشکل دارم.

او درباره مشورت با سرمربی‌های تیم‌های لیگ برتری برای دعوت شدن بازیکنان به تیم ملی گفت: مشورت نمی‌کنم ولی‌ با آن‌ها صحبت می‌کنم. تصمیم من است که چه بازیکنی در لیست تیم ملی باشد. من به مربی‌ها می‌گویم بازیکنانی که با استعداد هستد را به ما معرفی کنند تا روی آن‌ها بررسی بیشتری داشته باشیم. مربی‌ها هر روز با بازیکنان دارند زندگی می‌کنند و برای همین این اطلاعات را می‌توانند بدهند که بازیکنان در چه وضعیتی قرار دارند. من با مربیان زیادی در تماس بودم و درباره بازیکنان تبادل نظر کردم.

اسکوچیچ که در برنامه ورزش و مردم صحبت می کرد، درباره مشکلات انضباطی در تیم ملی گفت: ابعاد شخصیتی خیلی مهم است اما بازیکن نباید کارهای دور از شان انجام دهد. من آدم کینه‌جویی نیستم که به خاطر یک اشتباه، بازیکن را محکوم کنم. همه انسان‌ها می‌توانند اشتباه کنند اما ما باید نسبت به تیم ملی مسئولیت بیشتری داشته باشیم و سه برابر نسبت به رفتارهای خود بررسی بیشتری داشته باشیم. این موضوع درباره رفتار خودم هم صادق است اما در نهایت ما همه ما انسان هستیم و بخشش هم در جای خودش وجود دارد.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.