بازیکن آذرباتری ارومیه بدلیل توهین به داور محروم شد

سازمان لیگ فدراسیون والیبال علیرضا شاه‌علی رامشه بازیکن تیم آذرباتری ارومیه را تا تشکیل کمیته انضباطی از حضور در مسابقات محروم کرد.

بازیکن آذرباتری ارومیه بدلیل توهین به داور محروم شد

به گزارش ممتاز نیوز، هفته نوزدهم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» روز چهارشنبه ۲۹ دی‌ماه با هفت دیدار پیگیری شد.

تیم‌های آذرباتری ارومیه و لبنیات هزار آمل در سالن غدیر ارومیه به مصاف یکدیگر رفتند که نماینده آمل در ست‌های اول و دوم با امتیازهای ۲۵ بر ۲۲ و ۲۶ بر ۲۴ میزبان خود را شکست داد.

در طول دو ست این مسابقه تیم میزبان در کنترل تماشاگران موفق عمل نکرد و به دفعات تماشاگران از کلمات نامناسب استفاده کردند که ناظر مسابقه چند بار از مسئولان باشگاه و اجرایی سالن خواست تماشاگران را کنترل کنند.

بعد از پایان ست دوم، ناظر مسابقه بر اساس آئین‌نامه اجرایی و انضباطی مسابقات، از ادامه مسابقه جلوگیری کرد و بازی متوقف شد تا کمیته انضباطی درباره این مسابقه تصمیم‌گیری کند.

سازمان لیگ فدراسیون والیبال بر اساس گزارش ناظر این دیدار، علیرضا شاه‌علی رامشه بازیکن شماره یک تیم آذرباتری ارومیه را به دلیل توهین به داور مسابقه تا تشکیل جلسه کمیته انضباطی از حضور در مسابقات محروم کرد.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.