بازیگران تئاتر خاک صحنه خورده اند و دیده شدن برایشان مهم نیست

حمید رضا آذرنگ در برنامه ˝هفت˝ عنوان کرد:

حمید رضا آذرنگ بازیگر فیلم ˝ملکه˝ در برنامه تلویزیونی ˝ هفت˝ گفت: بازیگران تئاتر خاک صحنه را خورده اند و برای آنها مهم نیست که دیده شوند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری هنر ایران ، “حمیدرضا آذرنگ” شب قبل(جمعه) در برنامه تلویزیونی هفت دربارهٔ حضورش در فیلم “ملکه” گفت : بواسطه آشنایی قدیمی با محمدعلی باشه آهنگر کارگردان فیلم “ملکه” در این اثر حضور یافتم و آهنگر از دیرباز با تئاتر همراه بوده است. نقش “سیف الله” در فیلم “ملکه” شخصیت پیچیده ای داشت و تلاش کردم سیف الله مورد نظر آهنگر در فیلم ملکه محقق شود.

نمایش نامه نویس نمایش “ترن” دربا حضور تئاتری ها در سینمای ایران و گفت: حضور تئاتری ها در سینما کمی پر رنگ تر از قبل شده و ماندگارترین بازیگران دنیا پشتوانه تئاتری دارند. سینما در صورتی که از بازیگران تئاتر بهره نبرد، لطمه خواهد دید. بعضی دربارهٔ حضور تئاتری ها و بازی بازیگران تئاتر در سینما حرف های عجیب و غریبی زدند که از جمله این اظهارنظرها می توان به منع بازیگران تئاتری در سینما اشاره کرد.

بازیگر “آسمان زرد کم عمق” ادامه داد: بازیگری در سال های اخیر به فعالیتی ساده تبدیل شده و هرکسی که یکبار جلوی دوربین قرار گرفته، به خود اجازه می دهد نام خود را بازیگر بگذارد. متاسفانه در سال های اخیر کسانی وارد سینما شده اند که پشتوانه هنری ندارند و همین اشخاص برای تهیه کننده شرط می گذارند که نام آنها باید در ابتدای تیتراژ یک فیلم قرار بگیرد.

آذرنگ ادامه داد :عرصه سینما به قدری بزرگ است که هر کسی می تواند به اندازه توانایی و استعدادی که دارد از این عرصه استفاده کند. بازیگران تئاتر خاک صحنه را خورده اند و برای آنها مهم نیست که دیده شوند.

پایان پیام /

 


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.