بازیگران کودک «رابطه» و «پرنده کوچک خوشبختی» در فیلم جدید پوران درخشنده

به گزارش خبرآنلاین، پوران درخشنده با اشاره به پیگیری وضعیت بازیگران فیلم‌های ««رابطه»، «پرنده کوچک خوشبختی» و «بچه‌های ابدی» گفت: «در تمام سال‌هایی که از ساخت فیلم‌هایم می‌گذرد برخلاف کارگردان‌هایی که در مقطعی از بازیگران کودک و نوجوان در فیلم‌هایشان استفاده می‌کنند، در جریان زندگی بازیگران فیلم‌هایم بودم.»

 

 وی ادامه داد:‌ «علیرضا رضاییان بازیگر فیلم «رابطه» صاحب دو فرزند شده و در کارگاه دوچرخه‌سازی مشغول به فعالیت است،‌ عطیه معصومی بازیگر «پرنده کوچک خوشبختی» در مغازه‌ای در مجتمع میلاد نور فعالیت دارد و علی احمدی فر هم بازیگر فیلم «بچه‌های ابدی» توانسته از طریق این فیلم اقامت کانادا بگیرد و در انجمن بین‌المللی سندروم دان پذیرفته شده است. همه این اتفاقات برای این بچه‌ها به واسطه حضور آن‌ها در سینما افتاده است.»

 

درخشنده همچنین افزود: «در فیلم جدیدم با عنوان «ما سه نفر» به سراغ این سه بازیگر می‌رویم. این سه از طریق بازی در این فیلم‌ها اعتماد به نفس پیدا کردند و مسیر زندگی‌شان متحول شد. این سه بازیگر از همکاری مجدد ابراز خرسندی کردند و در حال حاضر هم منتظر شروع فیلم هستند.»

 

درخشنده فیلمنامه این کار را با همکاری طهماسب صلح‌جو و فرشته صدر عرفایی نوشته است. او برای پیدا کردن حامی مالی فیلم سراغ سازمان بهزیستی رفته و مذاکراتی با این سازمان داشته است.

۵۸۲۴۶

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.